από peris » Τετ Φεβ 03, 2010 4:04 pm
κινουμαι κατα 80% σε εθνικους δρομους και κατα 20% σε πολη.δεν νομιζω ομως οτι εκει ειναι η αιτια που εχω φτασει τοσο ψηλα σε χιλιομετρα χωρις αλλαγη.απλα προβλεπω την κινιση στους δρομους και δεν καταφευγω αμεσως στα φρενα αλλα στο κιβωτιο ωστε φτανοντας σταδιακα στην 2α το αμαξι εχει σχεδον ακινητοποιηθει, με ενα ελαφρυ αγγιγμα στο πεταλ του φρενου σταματα τελειως.απο βδομαδα θα παω για το service των 105000χλμ.θα σας ενημερωσω μετα αν χρειαστηκε αλλαγη.παντως στο τελευταιο service ρωτωντας το μηχανικο αν ειναι λογικο που δεν αλλαξε τακακια μου απαντησε οτι υπαρχει αλλος που εχει φτασει τα 115000χλμ.ειναι θεμα στυλ οδηγησης οπως ακριβως καποιος που μπαινει με χιλια σε μια στροφη μη μπαινοντας στον κοπο να προβλεψει ποσο ανοικτη η κλειστη ειναι και αναγκαζεται να πεσει στα φρενα με καταστροφικες συνεπειες πολλες φορες.αλλος μπαινει με τη σωστη ταχυτητα στο σασμαν οποτε και πιο γρηγορα κινηται με ελεγχο του οχηματος και το κυριωτερο στην εξοδο μπορει να επιταχυνει σε αντιθεση με το ξελιγωμενο οχημα με καμμενα φρενα και ανομοιομερη φθορα στα τακακια της προηγουμενης περιπτωσης.δαν το παιζω παλιος και εμπειρος συμφωνω με τον alex23 οτι το σχολιο μου δεν προαγει τη συζητηση αλλα με πειραξε το σχολιο περι αλλαγης προφυλακτηρα πιο συχνα απο τακακια.μου αρεσει το λεπτο ειδος χιουμορ και οχι οι χοντραδες.