Πάνο την φόραγες στο δικό σου την χοάνη; Θέλω να μάθω από θόρυβο πως πάει γιατί με αυτή που έχω τώρα δεν την παλεύω... Επίσης στο σαιτ γράφει ότι έχει δυο εκδόσεις μία έως 1600 και μία από 1600 και πάνω αυτή ποια είναι;
To είχε το Peugeot της γυναίκας, όταν το είχαμε αγοράσει μεταχειρισμένο
Από οι 2 τύποι είναι DIA70-130, DIA85-150. Το 1ο είναι <1600cc και το 70 μάλλον εννοεί το "Φ" σύνδεσης, εμένα είναι 70mm οπότε θα είναι το 70-130 (λογικό μου φαίνεται, το Peugeot είναι 1400cc άρα αυτό θα είχαν επιλέξει)
Εγώ το αφαίρεσα γιατί το σημείο όπου το είχαν βάλει ήταν λάθος (ψηλά και πίσω από το ψυγείο) και έμπαινε ζεστός αέρας στη μηχανή και είχα αυξημένη κατανάλωση και η θερμοκρασία του κινητήρα ανέβαινε γρήγορα. Επίσης ο σωλήνας που είχαν χρησιμοποιήσει ήταν εύκαμπτος μεταλλικός σαν τσιγαρόχαρτο και δεν είχαν φροντίσει για κάποιες "επιστροφές" να γυρίζουν πίσω να καίγονται (αν θυμάμαι καλά όπως μου είχαν πει στο συνεργείο τότε, δεν κατάλαβα να σου πω την αλήθεια) αποτέλεσμα ο χώρος της μηχανής γέμιζε με λάδια, γι'αυτό και το είχα βγάλει από τότε (2012) και τώρα θυμήθηκα ότι το είχα στην αποθήκη.
Για τον θόρυβο δεν μπορώ να σου πω γιατί το Peugeot έχει χειροποίητο τελικό εξάτμισης άνευ καζανακίου
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ
Πάνο αν την κρατήσεις λιιιιιγα χρόνια ακόμη θα πάρει μεγαλύτερη αξία γιατί θα μπεί σε μουσείο αυτοκίνησης
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ