Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Αύγ 31, 2020 7:57 pm

GATOZ έγραψε:..αλλα, κατ'αρχας το νιβι το ντηζελ ειναι ψοφιο χαμηλα ...


Δεν ξέρω πώς σου έχει κολλήσει αυτό γατούλη....και το έχεις επαναλάβει αρκετές φορές (ίσως κάποιο από τα δικά σου εταιρικά να έχει κάτι...)

Το NV diesel, αλλά και γενικά όλοι οι dieselοκινητήρες, έχουν σαν χαρακτηριστικό πλεονέκτημα, ότι έχουν ροπή από πολύ χαμηλά. :confusion-confused: :confusion-confused: :confusion-confused:

Το NV diesel, όπως ξέρεις έχει μέγιστη ροπή στις 1750 rpm, ενώ (εξ ιδίας πείρας) με 1000 - 1100 rpm και με 7 με 8 χαω πηγαίνει κυριολεκτικά παντού.

Το μόνιμο πρόβλημα που έχω αντιμετωπίσει, είναι όταν σε ανηφορική πολύ ανώμαλη διαδρομή, αναγκάζομαι να μειώνω ταχύτητα κάτω από 7 χαω, για να το προστατεύσω από κάτω. (τότε πατινάρει, αυτόματο γαρ, και βγαίνει alarm υπερθέρμανσης του σασμάν οπότε απαιτείται ολιγόλεπτη αναμονή για να κρυώσει).

Στέλιο, αν είχα μιά ταχύτητα 50% κοντύτερη από την 1η μου (που σημειωταίον είναι περίπου 20% πιό αργή από τη δική σου) κάτι θα γινόταν... (ώστε να μπορώ να πηγαίνω με 3-4 χαω αντί 7-8 που μπορώ να πάω τώρα)!

Οι μεγάλοι πρόβολοι σίγουρα είναι πρόβλημα, αλλά τουλάχιστον προσωπικά, στις βόλτες με το VC που συμμετείχα, πάντα αυτό ήταν δευτερεύον... και εύκολα αντιμετωπίσημο, τις περισσότερες φορές.

Το ελεύθερο ύψος, που τώρα είναι στο δικό μου 21,5 με "μαμά" λάστιχα και 23.5 με τα Malatesta, το θεωρώ οριακά καλό για offroad ( σε εκδρομές VC ) και άριστο ώστε το NV μου να μην χάσει αισθητά, τις επιδόσεις του on-road. (θα μπορούσε άνετα να σηκωθεί επιπλέον 3 εκ. αν δεν μας ενδιαφέρει η on-road χρήση.)
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9660
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Δευτ Αύγ 31, 2020 8:24 pm

αγαπητε μιστερ τονυ που σκοτωνει,
εχω πραγματι δυο. και σουρνονται κατω απο 1300 αρ πι εμ. και τα δυο. σε ενα ντηζελι μανιουαλ που ειχανε δωκει παλαιοτερα εκανα το μοχλο κουπι για να κρατιεται στη ροπη, θυμαμαι καταναλωση μεγαλυτερη απο του βενζινατου.
και ακριβως ιδια ειναι η συμπεριφορα ενος τιπο ενα κομμα εξι που εχω δωκει σε μια γραμματευς μου.
βασικα εχει τη συμπεριφορα ατακτου κορασιδος, ψοφια στη αρχη, τραβηγμα γερα μετα και κορεσμος ελαχιστα αργοτερα. τελειωνει.
εμουα ειμαι ταγμενος στις ματσουρες.
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2766
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Αύγ 31, 2020 8:34 pm

Κρίνοντας εξ ιδίων, από τα δικά μου δηλαδή, μεταξύ 1976 - 1990, όταν :teasing-nutkick: :whip: :whip: :whip: :lelobanana: :lelobanana: :lelobanana: και πολύ χειρότερα!!!! (δεν βρήκα το ακριβές εικονάκι!!!) ...σε αρκετές εκατοντάδες ή χιλιάδες εταιρικών....), μήπως συμβαίνει το ίδιο και στα δικά σου :?: :?: :?:

Ρίξε και ένα googlάρισμα για ροπή ντηζελοκινητήρων....
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9660
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό ebot » Τρί Σεπ 01, 2020 2:42 pm

Nikola Tenv έγραψε:Ενα αυτοκίνητο απο πότε αποκαλείται εξαιρετικό , οταν παρακάτω γράφεται οτι είναι μέτριο σε επιδόσεις on- off. Αν μη τι άλλο εγω θα το αποκαλούσα " μέτριο " και οχι εξαιρετικο( στο duster αναφέρομαι).
Το Nv σε κύλιση και on road συμπεριφορά είναι bentley bentayga απέναντι του.

Το Vitara κατασκευάστηκε οπως κατασκευάστηκε σκόπιμα. Προφανώς και οι Ιάπωνες θα σκέφτηκαν να δώσουν πιο off road χαρακτηριστικά αλλά δεν το έκαναν γιατί ενα βιτάρα με 22 εκ. Απόστασης απο το έδαφος , κοντό κιβώτιο( 1η σχέση) και γωνία προσέγγισης 30 μοίρες ,λάστιχα μαμά με 70αρι προφίλ θα έκλεβε πωλήσεις ή καλύτερα θα κανιβάλιζε το επερχομενο suzuki jimny.
Οχι ουι θα ήταν ισάξιο στο off αλλά θα είχε πολυ περισσότερη άνεση στο βουνό :?: :!:
Ετσι επέλεξε ενα σασί πιο κοντά στο s cross παρά κάτι σε πιο καθαρόαιμη κατασκευή.
Σαν suv τα έχει καταφέρει περίφημα.


Κατ αρχήν να διευκρινίσω γιατί μπλέκω επίμονα στην συζήτηση το duster : Ο κύριος περιοριστικός παράγοντας στην αγορά οχήματος είναι για τους περισσότερους τα διαθέσιμα χρήματα. Έτσι στην κατηγορία των περίπου 20κ ευρώ δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να ψάχνει/έψαξε για καινούργιο on-off όχημα και που να μην πέρασε από το ραντάρ του το duster ως υποψήφιο βάσει τιμής. Επιπρόσθετα είναι πανθομολογούμενο ότι το 4x4 diesel duster είναι το ικανότερο SUV στο χώμα - σε εργοστασιακή κατάσταση και στην κατηγορία τιμής του.

Σε αυτή την κατηγορία τιμής λοιπόν τα δύο άκρα της κλίμακας ορίζονται χονδρικά από το Jimny (για χώμα) και το βενζινοκίνητο 1.4 NV Vitara (για άσφαλτο), κατά την γνώμη μου.

Ο εξαιρετικός χαρακτήρας του duster έγκειται στο ότι καταφέρνει να συνδυάζει με επαρκή τρόπο ένα σύνολο χαρακτηριστικών που ταιριάζουν γάντι στον "μέσο χρήστη" τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Διότι μπορεί πχ το τζίμνι να πηγαίνει "παντού" σαν κατσίκι πλήν όμως θα σου βγάλει την παναγία στην άσφαλτο, την στιγμή που το βιτάρα, αντίθετα, ναι μεν θα σε ενθουσιάσει οδηγικά στην άσφαλτο (για SUV της τιμής του) αλλά θα σε κάνει να βλαστημάς που το έβαλες στο χώμα όταν τα πράγματα αγριέψουν. Αντίστοιχα ισχύουν για τα θέματα κατανάλωσης, χώρων, ασφάλειας, άνεσης κτλ κτλ. Από εκεί και πέρα αν κάποιος είναι badge snob, ενθουσιώδης tarmac petrolhead, γουστάρει γιαπωνέζικη αξιοπιστία ή ότι άλλο καλώς κάνει και απορρίπτει το duster. Απλώς καλό είναι να το απορρίπτει για τους σωστούς και όχι για τους λάθος λόγους.

Αυτό λοιπόν το χαρακτηριστικό του duster το καθιστά πραγματικά εξαιρετικό στην κατηγορία τιμής: H πολυχρηστικότητα και ικανότητα του να κάνει τα πάντα τουλάχιστον μέτρια.

Τέλος σε διαβεβαιώ το ότι το να έχει κάποιος δύο αμάξια - ένα για χώμα και ένα άσφαλτο, η προσέγγιση που εγώ τελικά επέλεξα - και πάλι δεν είναι επαρκής λύση, ειδικά αν είναι εγκλωβισμένος στο λεκανοπέδιο, αφού πολλά από τα σημεία χωμάτινου ενδιαφέροντος είναι 200++ χλμ μακριά του και άρα είναι αναγκασμένος να υφίσταται τα άθλια χούγια ενός off-roader εντός δρόμου επί μακρόν μέχρι να πατήσει χώμα (δεν μιλάω καν για την αχρείαστη με ορθολογικά κριτήρια οικονομική αιμορραγία και την ξεφτίλα του να έχεις ένα αμάξι ημι-ακινητοποιημένο και αναξιοποίητο μεγάλο μέρος του έτους).

Γενικότερα πάντως θεωρώ ότι υπάρχει ένα κενό αυτή την στιγμή στην χαμηλο-μεσαία κατηγορία τιμής σε on-off οχήματα, εκεί που το duster παίζει μόνο του, που σίγουρα θα καλυφθεί με αγριότερες χωμάτινες εργοστασιακές εκδόσεις αντίστοιχες της Cross της Fiat ή της Trailhawk της Jeep από όλους του SUV κατασκευαστές.
ebot
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 16, 2020 9:46 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Continental EcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55-R17
Suspension: Stock
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Άκης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό StefanosM » Τρί Σεπ 01, 2020 3:10 pm

Παρατηρώ αρκετες μερες την συγκεκριμένη συζήτηση και οπως ηταν λογικο καταληξαμε στην συγκριση με το νταστερ! Τουλαχιστον τραγικο!
Δεν ξερω βεβαια τι εννοει ο καθενας και τι φαντάζεται βάζοντας τον τιτλο off road ή τον τιτλο αυτοκινητο δρομου..
Αυτο που ξερω ειναι οτι δυο χρονια τωρα στα κυνηγια μου προβλημα δεν ειχα... προφανώς δε θα μπω σε οργωμενο χωραφι, ουτε σε ποταμι που θα φτασει το νερο στο τζαμι!
Επισης να πω οτι το μαμα off road animal, το κλασσικης αξιας βιταρα, το εχω δει εξαιρετικα χαμηλο (μην πω χαμηλοτερο απο το nv! και με φατε...ξαναλεω το μαμα...), οποτε το θεμα υψους δε σημαινει κατι...το θεμα ανυπαρξιας κιτ ψηλωματος σημαινει ομως κατι....
Κοιτουσα τις προαλλες ενα rav4 μπροστα μου και παρατηρουσα το ground clearance σε διαφορα σημεια του...ε πως να το κάνουμε με τα 4 mad ελατηρια ημουν πιο "τεντωμενος"....
Και πάλι ομως συζηταμε για εκτος δρομου δυνατότητες, οταν την ιδια στιγμη σκεφτομαστε καποιοι τους ορους της εγγυησης τους Σφακιανάκη, και αναρωτιόμαστε αμα μας καλυψει το χαλασμενο ρουλεμαν τροχου εφοσον εχουμε αλλάξει διασταση ελαστικων!!!! Δεν το βρίσκετε λιγο οξύμωρο αυτο?
Θυμαμαι εναν φιλο που έμπαινε εδω και ηθελε να κανει το πρωτο Bigfoot NV!(κλαιω ακομα)...αστειο το συγκεκριμένο δε λεω, αλλα αμα εχεις λεφτά για τετοιες δουλειες μονο του σπανου τα γενεια δε γινονται! Και προπαντων αν κινείσαι με την σκεψη σου στην εγγύηση του Σφακιανάκη, μεινε στην ασφαλτο!
Άβαταρ μέλους
StefanosM
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 625
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 28, 2018 10:18 pm
Τοποθεσία: Αθήνα - Β. Εύβοια
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: ΜΑΜΑ, mad+3.5 ελατηρ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: StefanosM
Name: Στέφανος

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Τρί Σεπ 01, 2020 4:01 pm

ebot έγραψε:.

Akη αφου το εχεις ψαξει και φαινεται αυτο τοσο με τα trans off road :mrgreen: :mrgreen: γιατι δεν πηρες νταστερ;;
Καλοκαιρακι!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11487
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό ebot » Τρί Σεπ 01, 2020 4:21 pm

kostasRS έγραψε:
ebot έγραψε:.

Akη αφου το εχεις ψαξει και φαινεται αυτο τοσο με τα trans off road :mrgreen: :mrgreen: γιατι δεν πηρες νταστερ;;


Γιατί δυστυχώς, καθοτι βλαμμένος γκαζοκαβλος με αμαρτωλό παρελθον, βάρυνε πολύ η κακη για ενθουσιώδη οδηγό ασφάλτινη συμπεριφορά του (με SUV μέτρα παντα), σε συνδυασμό με τα κακα EuroNCAP αποτελέσματα και τα θέματα αξιοπιστίας που είχε σε περιφερειακά συστήματα σε σχέση με το vitara.
ebot
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 16, 2020 9:46 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Continental EcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55-R17
Suspension: Stock
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Άκης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό StefanosM » Τρί Σεπ 01, 2020 4:24 pm

Παιδια αν θελετε αυτοκινητο κατσικι με ερ κοντισιον και αργη πρώτη μην μπαίνετε στην διαδικασια νταστερ...υπαρχουν ωραιοτατα παντζερο και φεροζα αψογα συντηρημενα..
Τα εχουν συναδελφοι μου κυνηγοί και τα ευχαριστιουνται στο επακρο!
Αμα εισαι Αθηναιος βεβαια μεχρι να φτάσεις στον κυνηγότοπο θα σου βγει η πιστη στην ΕΟ αλλα οκ!
Άβαταρ μέλους
StefanosM
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 625
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 28, 2018 10:18 pm
Τοποθεσία: Αθήνα - Β. Εύβοια
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: ΜΑΜΑ, mad+3.5 ελατηρ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: StefanosM
Name: Στέφανος

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό ebot » Τρί Σεπ 01, 2020 4:34 pm

@StefanosM Αν κάποιος είναι αρκετά πλούσιος και του γουστάρει να περνει ρίσκα μπορεί να κάνει στο αμάξι του ότι μετατροπή θέλει. Για εμένα μοντιφες και πειράγματα με επιπτώσεις σε εργοστασιακές εγγυήσεις και ασφαλίσεις, ειδικά μικτές, συνιστούν "ατύχημα έτοιμο να συμβεί" και για αυτό τα αποφεύγω όπως ο διάβολος το λιβάνι.
ebot
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 16, 2020 9:46 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Continental EcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55-R17
Suspension: Stock
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Άκης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό antoniokon » Τρί Σεπ 01, 2020 4:52 pm

Απλά να επισημάνω φίλε Άκη (ebot) ότι έχεις ταλέντο στο γράψιμο και στον τρόπο ανάπτυξης των επιχειρημάτων σου!
Να κοιτάς που πας αλλοιώς θα πας εκεί που κοιτάς...
antoniokon
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 03, 2016 7:19 pm
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι- Αθήνα
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: antoniokon
Name: Αντώνης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Τρί Σεπ 01, 2020 5:07 pm

ερωτηξις τοτες... γιατι επηρες βιταρα? αοφυ επηρες το τζιμνυ για αψηλο γιατι δεν επηρες καποια χαμηλο που χου λεόν. γκολφω, σιβικ, οκταβια? πανε και χωρανε...
γιατι δεν επηρες το ντουστερ για αψηλο και ενα χαμηλο?
νομιω τελικως οτι στηριζεις μια αποψις που και ο ιδιος πρωτος δεν ετηρησες γιατι ναι, ειναι αχωνευτο και αθλιο το ντουστερ, σαν την αχλαδοκορμη με τα πολλα τα προικια, που μαγειρευει καλα, πλενει σωβρακα, ειναι για σπιτι, αλλα του αλλου το σπιτι.
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2766
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Τρί Σεπ 01, 2020 5:19 pm

ebot έγραψε:
kostasRS έγραψε:
ebot έγραψε:.

Akη αφου το εχεις ψαξει και φαινεται αυτο τοσο με τα trans off road :mrgreen: :mrgreen: γιατι δεν πηρες νταστερ;;


Γιατί δυστυχώς, καθοτι βλαμμένος γκαζοκαβλος με αμαρτωλό παρελθον, βάρυνε πολύ η κακη για ενθουσιώδη οδηγό ασφάλτινη συμπεριφορά του (με SUV μέτρα παντα), σε συνδυασμό με τα κακα EuroNCAP αποτελέσματα και τα θέματα αξιοπιστίας που είχε σε περιφερειακά συστήματα σε σχέση με το vitara.

Αρα το αμαξι (για το nv λεω) ειχε προτερηματα ουτως ωστε να σε κερδισει,,,αλλωστε πλεον ολες οι εταιριες σε αυτα τα κοστη προσπαθουν τα περισσοτερα (με τα λιγοτερα βεβαια)για να μπορεσουν να κερδισουν ενα μεγαλυτερο κοινο.
Αν θες και την αποψη ενος πρωην/νην/και μετεπειτα γκαζοκ@βλ@υ ,,,το nv που το εχω δοκιμασει για ενα ολοκληρο φεγγαρι ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
-Δεν θα το αγοραζα
Γιατι δεν τρεχει(για γκ@ζοκ@βλ@)
Δεν στριβει!
Δεν φρεναρει(και μιλαω για φρενα )
Δεν εχει ελκτικη ικανοτητα (ειναι για γελια)
...
-
Ποσοι ομως το βλεπουν με την αποψη την δικια μου η δικη σου,,,,,,λιγοι!

-Δεστο λοιπον και απο μια αλλη πλευρα.
Εδωσε χαρα σε πολυ κοσμο και εξηγουμαι!
Πολλοι ανακαλυψαν οτι τα αυτοκινητα μπορουν να πηγαινουν (γρηγορα)το γρηγορα σε παρενθεση μιας και μεχρι τωρα ολοι σερνοντουσαν σε αυτα τα μεγεθη ειτε χρηματων ειτε ογκου.
Εδωσε χαρα σε αυτους που πηραν (jeep) σε τιμη και υψος και ενοιωσαν το αυτο!
Εδωσε χαρα σε αυτους που πατανε χωμα και χιονι για λιγοτερα απο 100(και πολλα εβαλα )χιλιομετρα τον χρονο και το κανει αξιοπρεπως.
Εδωσε καταναλωσεις που για την κατηγορια του και τον ογκο του ειναι αξιοζηλευτες.
Ενα σχημα Αποδεκτο για τις επιταγες της εποχης.
Με πολυ καλη παθητικη και ενεργητικη βεβαιως βεβαιως ασφαλεια.
Με πολλες εκδοσεις αυτοματα και μη πετρελαια και μη με led με ξε-led

Και ολα αυτα με την οντως αποδεδειγμενη καλη αξιοπιστια των Ιαπωνων και τεχνογνωσια στα 4χ4 σε ενα οικονομικοτατο συνολο σχεδον Παντος καιρου. :D
-
-
Και εγω αν ηθελα ενα αμαξι που θα μου τα κανει σχεδον ολα (γιατι τα κανει ολα σου ειπα παραπανω trans :lol: )
Η αν η οικονομικη μου δυνατοτητα ηταν μεχρι εκει .
ΑΥΤΟ θα το αγοραζα γιατι καπου σε ολους τους παραπανω λογους βρισκω κι εγω καποια θετικα απο το να εχω 3 η 4 ξεχωριστα αυτοκινητα ενα για καθε περισταση τρεξιμο /πολυ τρεξιμο/βουνο/πολη και να πληρωνω σαν μ@λ@κ@ς τελη βενζινες και ασφαλειες με την οκα.
Για το νταστερ δεν θα σου πω γιατι Δεν γνωριζω,,,,και δεν γνωριζω γιατι δεν μου αρεσει σαν σχημα οποτε δεν εχω ασχοληθει :D
Ουτε ομως εχει περγαμηνες σε off οποτε σε αυτη την κατηγορια το τιμιο nv ειναι για μενα μονοδρομος :D
-
-
Υγ.το καλυτερο στο κρατησα για το τελος ,,,,τετοιο φορουμ δεν υπαρχει σε καμμια αλλη μαρκα :roll:
Φιλικα παντα Κωστας ,,,,γιατι καμμια φορα το ηλεκτρονικο μελανι δεν αποτυπωνει τον τροπο που καποιος γραφει κατι. :D :D :D
Τελευταία επεξεργασία από kostasRS και Τρί Σεπ 01, 2020 5:41 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Καλοκαιρακι!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11487
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό ebot » Τρί Σεπ 01, 2020 5:31 pm

@GATOZ : Διότι καθότι τύπος εκδρομικός ήθελα κάτι ασφάλτινου προσανατολισμού, αψηλό μεν αλλά όχι βάρκα, ασφαλές αλλά όχι πληκτικό, σβέλτο, που να περπατάει στα γλιστερά χωρίς φόβο και που να μπορεί, λόγω γωνιών, να περάσει μια κακοτοπιά χωρίς να ακούω χρατς_χρουτς σε μαρσπιέδες, ποδιές και προφυλακτήρες και χωρίς να χρειαστεί να εξαργυρώσω το ένα μου νεφρό - έτσι και το βιτάρα. Να σου πω την αλήθεια, εκ των υστέρων κρίνοντας, δεν είμαι ακόμα βέβαιος - επί της αρχής - για το ποια είναι τελικά η καλύτερη λύση όταν κάποιος δεν είναι αρκετά πλούσιος για να συμβιβάσει τα ασυμβίβαστα (RangeRover, G-Class κτλ).
ebot
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 16, 2020 9:46 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Continental EcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55-R17
Suspension: Stock
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Άκης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό ebot » Τρί Σεπ 01, 2020 5:42 pm

@kostasRS Δεν διαφωνώ επί της ουσίας. Πάντως, όπως εγώ το βλέπω, το Vitara 1.4 (ειδικά το AllGrip) είναι σβέλτο και ενδιαφέρον οδηγικά εντός των ορίων της κατηγορίας τιμής του - με τα μέτρα χαμηλού κόστους SUV δηλαδή - μια καλή συμβιβαστική λύση, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.
ebot
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 16, 2020 9:46 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Continental EcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55-R17
Suspension: Stock
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Άκης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό eliaszim » Τρί Σεπ 01, 2020 6:54 pm

Πρόσφατα πήγα σε μια όχι γνωστή διαδρομή(12χλμ) που χαρακτηρίζονταν αγροτικός δρόμος με
αρκετά νεροφαγώματα,μεγάλες λακούβες,στενός και πολυ φυτευτή πέτρα,δρόμος που
οδηγούσε σε παραλία από την μεριά της Ζαγοράς.Για να πώ την αλήθεια εαν ήξερα οτι ήταν
τόσο χάλια δεν θα το επιχειρούσα.Το nv όμως έβγαλε όλη την διαδρομή παλικαρίσια με
1 πάντα στο κιβώτιο όχι πάνω από 10χλμ ταχύτητα και η επιλογή του μοχλού στο sport
(20% κίνηση πίσω, εκμεταλλευόμενος και τα 320 Nm ροπής).Να πώ ότι πόνεσε η μέσή μας
από το πολύ χοροπήδημα,ενώ το αυτοκίνητο βγήκε αλώβητο.Φυσικά βοήθησαν αρκετά
και τα Michelin Latitude Cross που φόρεσα πρόσφατα τα οποία και αυτά δεν κατάλαβαν
τίποτα από την ταλαιπωρία.Το nv μετά από αυτή την διαδρομή μου έχει εμπνεύση αρκετή
εμπιστοσύνη για την πρόσβαση σε αντίστοιχα εδάφη.Να προσθέσω ότι στην παραλία η οποία
λέγεται Ομβρυός βρίσκονταν μόνο αγροτικά τετρακίνητα οχήματα ενώ την επισκέφτονταν μέσω
θαλάσσης αρκετά σκάφη,και στο τέλος την ώρα που φεύγαμε να το και ένα NGV τρίπορτο,
όχι μέλος πάντως. :-)
(προσωπική άποψη ότι οι δυνατότητές του σε εκτός δρόμου διαδρομές είναι αρκετά μεγάλες,
αυτό που το περιορίζει αρκετά είναι το ύψος από το έδαφος και οι γωνίες προσέγγισης
και διαφυγής)
Άβαταρ μέλους
eliaszim
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1226
Εγγραφή: Τετ Οκτ 26, 2016 3:37 pm
Τοποθεσία: Βόλος-Λάρισα-Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215X60X17
Suspension: ΜP (+5)
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλίας

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

SIAL Πέμ Οκτ 31, 2024 12:00 pm Καλημέρα Ελλάδα!
arahova Πέμ Οκτ 31, 2024 11:05 am Καλημέρα σε όλους.
john maxx Τετ Οκτ 30, 2024 7:34 pm Καλησπέρα
Σταύρος 4x4 Τετ Οκτ 30, 2024 7:01 pm Καλησπέρα κόσμε
arahova Τετ Οκτ 30, 2024 10:53 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Οκτ 30, 2024 7:15 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Οκτ 29, 2024 3:55 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Οκτ 29, 2024 7:12 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Οκτ 28, 2024 9:27 am Καλημέρα και Χρόνια Πολλά ΕΛΛΗΝΕΣ.
antonis1627 Δευτ Οκτ 28, 2024 8:11 am Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά.
arahova Κυρ Οκτ 27, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
gi@nn@kis Κυρ Οκτ 27, 2024 11:23 am να αλλαξετε κ την ωρα!!!
gi@nn@kis Κυρ Οκτ 27, 2024 11:21 am καλημερα στην παρεα!!!!
antonis1627 Κυρ Οκτ 27, 2024 7:06 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Σάβ Οκτ 26, 2024 3:33 pm Καλημέρα απο εορτάζουσα Θεσσαλονικη απελευθερωση απο τουρκικο ζυγο πριν 112 χρόνια .
arahova Σάβ Οκτ 26, 2024 11:00 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σ/Κ/Δ.
antonis1627 Σάβ Οκτ 26, 2024 6:58 am Καλημέρα σας κύριοι καλό τριήμερο σε όλους και χρόνια πολλά στη νύφη του Θερμαϊκού την όμορφη Θεσσαλονίκη μας.
MakisGV Παρ Οκτ 25, 2024 10:46 pm Καλό 3 ήμερο σε όλους και καλό βράδυ
arahova Παρ Οκτ 25, 2024 10:20 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Παρ Οκτ 25, 2024 6:28 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Οκτ 24, 2024 10:32 am Καλημέρα σε όλους.
Σταύρος 4x4 Πέμ Οκτ 24, 2024 9:00 am Καλημέρα
antonis1627 Πέμ Οκτ 24, 2024 6:32 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Οκτ 23, 2024 10:09 am Καλημέρα σε όλους.
JuanRackham Τετ Οκτ 23, 2024 10:08 am καλημέρα σε όλους
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες