AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
GATOZ έγραψε:..αλλα, κατ'αρχας το νιβι το ντηζελ ειναι ψοφιο χαμηλα ...
Δεν ξέρω πώς σου έχει κολλήσει αυτό γατούλη....και το έχεις επαναλάβει αρκετές φορές (ίσως κάποιο από τα δικά σου εταιρικά να έχει κάτι...)
Το NV diesel, αλλά και γενικά όλοι οι dieselοκινητήρες, έχουν σαν χαρακτηριστικό πλεονέκτημα, ότι έχουν ροπή από πολύ χαμηλά.
Το NV diesel, όπως ξέρεις έχει μέγιστη ροπή στις 1750 rpm, ενώ (εξ ιδίας πείρας) με 1000 - 1100 rpm και με 7 με 8 χαω πηγαίνει κυριολεκτικά παντού.
Το μόνιμο πρόβλημα που έχω αντιμετωπίσει, είναι όταν σε ανηφορική πολύ ανώμαλη διαδρομή, αναγκάζομαι να μειώνω ταχύτητα κάτω από 7 χαω, για να το προστατεύσω από κάτω. (τότε πατινάρει, αυτόματο γαρ, και βγαίνει alarm υπερθέρμανσης του σασμάν οπότε απαιτείται ολιγόλεπτη αναμονή για να κρυώσει).
Στέλιο, αν είχα μιά ταχύτητα 50% κοντύτερη από την 1η μου (που σημειωταίον είναι περίπου 20% πιό αργή από τη δική σου) κάτι θα γινόταν... (ώστε να μπορώ να πηγαίνω με 3-4 χαω αντί 7-8 που μπορώ να πάω τώρα)!
Οι μεγάλοι πρόβολοι σίγουρα είναι πρόβλημα, αλλά τουλάχιστον προσωπικά, στις βόλτες με το VC που συμμετείχα, πάντα αυτό ήταν δευτερεύον... και εύκολα αντιμετωπίσημο, τις περισσότερες φορές.
Το ελεύθερο ύψος, που τώρα είναι στο δικό μου 21,5 με "μαμά" λάστιχα και 23.5 με τα Malatesta, το θεωρώ οριακά καλό για offroad ( σε εκδρομές VC ) και άριστο ώστε το NV μου να μην χάσει αισθητά, τις επιδόσεις του on-road. (θα μπορούσε άνετα να σηκωθεί επιπλέον 3 εκ. αν δεν μας ενδιαφέρει η on-road χρήση.)