AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Η ώρα της απόλυτης Οδύσσειας στα πλέον αφιλόξενα εδάφη της Νότιας Αμερικής έφτασε!!!!
Το Ράλι Ντακάρ αποτελεί και φέτος τη μεγαλύτερη δοκιμασία στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού!!!!
Stage Date Bike/Quad Distance (KM) Car Distance (KM) Truck Distance (KM)
1 3 January-------------- 632---------------------662-----------------------662
2 4 January---------------786---------------------858-----------------------858
3 5 January---------------663---------------------663-----------------------663
4 6 January---------------629---------------------629-----------------------619
5 7 January---------------624---------------------624-----------------------624
6 8 January---------------723---------------------723-----------------------600
7 9 January---------------793---------------------793-----------------------793
Rest Day 10 January Rest Day-------------Rest Day-----------------Rest Day
8 11 January--------------766---------------------766-----------------------766
9 12 January--------------436---------------------396-----------------------396
10 13 January--------------561---------------------763-----------------------763
11 14 January--------------712---------------------712-----------------------712
12 15 January--------------931---------------------866-----------------------866
13 16 January--------------699---------------------699-----------------------699
Nα δούμε λοιπόν τι λένε οι αριθμοί για τη φετινή εκδοχή του ιστορικού αγώνα που είχε αφετηρία στο Μπουένος Άιρες και θα τερματίσει μετά από δύο εβδομάδες στο Ροζάριο.
0 η εμπειρία του Sebastien Loeb στον αγώνα
1 νίκη έχει στο ενεργητικό του ο Carlos Sainz (2010)
2 οι χώρες στις οποίες απλώνεται το φετινό ράλι (Αργεντινή, Βολιβία)
5 οι νίκες του Cyril Despres
11 οι νίκες του Stephane Peterhansel (6 με μοτοσυκλέτα, 5 με αυτοκίνητο)
13 οι ειδικές διαδρομές του 2016
29 οι χώρες που έχουν φιλοξενήσει ειδικές διαδρομές του Ράλι Ντακάρ
36 τα Ράλι Ντακάρ που έχουν διεξαχθεί
46 τα quad που πήραν εκκίνηση
55 τα φορτηγά που συμμετέχουν στο φετινό αγώνα
60 οι διαφορετικές εθνικότητες των αγωνιζόμενων
110 τα αυτοκίνητα που θα ανέβουν τη ράμπα της εκκίνησης
143 οι μοτοσυκλέτες που θα δοκιμαστούν στα εδάφη της Νότιας Αμερικής
180 η μικρότερη σε μήκος (km) ειδική διαδρομή (η τελευταία του αγώνα)
190 οι χώρες στις οποίες προβάλλεται το ράλι
354 ο συνολικός αριθμός των οχημάτων που λαμβάνουν μέρος στο Ράλι Ντακάρ 2016
556 οι φετινοί μονομάχοι σε όλες τις κατηγορίες
542 η μεγαλύτερη σε μήκος (km) ειδική διαδρομή (η 6η, Uyuni, Uyuni)
1200 οι ώρες τηλεοπτικής προβολής
1979 η πρώτη χρονιά διεξαγωγής του Ράλι Ντακάρ
4.690 τα αγωνιστικά χιλιόμετρα που θα κρίνουν τον νικητή
8.995 χιλιόμετρα διαδρομών (απλές & ειδικές)
4.800.000 θεατές (το 2015)
2-1-2016
Με έναν μόλις 11 χιλιομέτρων πρόλογο της Οδύσσειας που ακολουθεί, οι αναβάτες και τα πληρώματα που συμμετέχουν στο 37 Ράλι Ντακάρ πάτησαν γκάζι!
Κι εκεί είχαμε πρωτιά… έκπληξη, με τον Bernhard ten Brinke να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο!
Ουσιαστικά είναι κάτι σαν την Qualifying Stage στο WRC καθώς σκοπός αυτής της μίνι δοκιμασίας που έλαβε χώρα στα προάστια της Αρεσίφε (μίας πόλης που βρίσκεται βόρεια του Μπουένος Άιρες όπου έγινε η εκκίνηση του φετινού Ντακάρ), είναι να καθοριστεί η σειρά εκκίνησης στην 1 ειδική διαδρομή του αγώνα.
Ο Βέλγος λοιπόν οδηγός της Toyota σημείωσε την καλύτερη επίδοση, όντας μόλις 3 δευτερόλεπτα ταχύτερος του Carlos Sainz που τρέχει με ένα από τα Peugeot 2008DKR16.
Ακολούθησε ο Ισπανός Xavier Pons, επίσης γνωστός από το ράλι, έχοντας κατακτήσει το 2010 τον τίτλο στην κατηγορία S2000 του WRC και ο περυσινός νικητής, Nasser Al Attiyah με MINI.
Στην κατηγορία των μοτοσυκλετών, όλοι οι αναβάτες που έχουν ρεαλιστικές ελπίδες για να κατακτήσουν την κορυφή, έκαναν καλό ξεκίνημα. Ο Joan «Bang Bang» Berreda της Honda μοιράστηκε τον καλύτερο χρόνο με τον Ruben Faria. Τον τρίτο καλύτερο χρόνο της ημέρας σημείωσε ο Πορτογάλος Helder Rodrigues με Yamaha.
Στα Quad πρώτευσε ο συνήθης ύποπτος, Χιλιανός Ignacio Casale, ενώ στα φορτηγά ματαιώθηκε η δράση λόγω ατυχήματος που προκάλεσε τον τραυματισμό θεατών.
Αλλά...........τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι τραυματίστηκαν κατά τη διάρκεια του «προλόγου» του Ράλι Ντακάρ 2016, όταν ο πρωτοεμφανιζόμενος Guo Meiling έχασε τον έλεγχο του οχήματός του. Το θηριώδες MINI βγήκε εκτός δρόμου και χτύπησε τους θεατές.
«Άμεσα ενεργοποιήθηκαν όλοι οι διαθέσιμοι πόροι. Τέσσερα ιατρικά ελικόπτερα, τρία ασθενοφόρα του Ράλι αλλά και άλλα οκτώ των τοπικών νοσοκομείων. Οι τραυματίες μεταφέρθηκαν άμεσα σε νοσοκομεία της περιοχής», ανέφερε η σχετική ανακοίνωση των διοργανωτών.
Ο Κινέζος οδηγός έχασε τον έλεγχο 6.6 χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση της 11 χιλιομέτρων διαδρομής στα προάστια της πόλης Αρεσίφε της Αργεντινής.
3-1-2016
Η δοκιμασία του Ράλι Ντακάρ… αργεί μία ημέρα καθώς η πρώτη ειδική διαδρομή του φετινού ράλι ακυρώθηκε λόγω κακοκαιρίας! Κομμάτια της διαδρομής με αφετηρία το Ροζάριο και τερματισμό στη Βίλα Κάρλος Παζ είχαν πλημμυρήσει.
Εκτός της εξαιρετικά μεγάλης δυσκολίας του αγωνιστικού τερέν, η αδυναμία πτήσης των ιατρικών ελικοπτέρων ανάγκασε τους διοργανωτές να ακυρώσουν την ΕΔ1!!!
Πληρώματα και αναβάτες ακολούθησαν δημόσιους δρόμους για να φτάσουν στον επόμενο σταθμό της δοκιμασίας που ξεκίνησε σε εδάφη της Αργεντινής.
Πάμε λοιπόν.....................