από GATOZ » Δευτ Δεκ 23, 2019 11:31 pm
να ομιλησει και ενας γατος νιβιοτζιβης.
το νιβι λοιπον, ειδικα η τουρμπατη βενζινη, ειναι απλα ασυγκριτο με ngv-gv σε ασφαλτο. αλλος κοσμος, γρηγοροτερος, ασφαλεστερος, ποιοτικοτερος, οικονομικοτερος. εκει που το gv 2.0 παει με 100 και 14lt, το ngv 2.0 θα παει με 115 και 12lt ενω το nv με 180+ και 8lt. δεν μιλαμε για 1-2 κλικ διαφορα, αλλα καιαδα... το ρεκορ μου με nv χαλκιδα-αθηνα ειναι στα 24' και με gv στα 64'. το ngv υποθετω ειναι καπου στα 50.
σε χωμα αλλαζουν οι ισορροπιες.
το nv θα σε παει παντου οπου παει καποιος για μια περιηγητικη εκδρομη. με το ψηλωματακι θα σε παει σε αρκετο χωμα, ισως και σε ολο οσο θα δει καποιος αν δεν ψαχνει για φιδια. για ψηλωμα 3+ cm θελεις μονο 300 αλλα θελεις και λαστιχα, που τα θελεις και σε gv/ngv.
εχει αρκετη ροπη, πολυ χαμηλο βαρος και αρκετες ηλεκτρονικα υποβοηθουμενες δυνατοτητες εκτος. αυτο που σου γραφει καποιος συναγωνιστης για τα κοντα, ειναι αληθεια μικρη η διαφορα, υπαρκτη ομως, απο gv με κοντα και 1η τουρμπατου σε πολυ-πολυ χαμηλες στροφες.
ΟΜΩΣ, οταν αρχισουν οι βολτες με τους αρρωστους εδω μεσα, που αγαπη τους εχω μεν αλλα ειναι και η αιτια που θα με αφησει η γατα: παλι στα βουνα θα πας ανεπροκοπε? τα πραγματα αλλαζουν. ενα παλιο και φθηνο οχημα οπως το ngv και πολυ-πολυ περισσοτερο το gv θα δειξουν δοντια σε καθε ανπέιβντ ρόαντ γκρεμό ή σηκωμαρα και κυριως αν σπασουν καποια απο τα δοντακια, δεν θα πονεσει καθολου οικονομικα.
γενικα αν μετρια χρηση σε χωμα, nv αν οχι, gv πρωτιστα και μετα ngv.
μιλφΑμαν