Παιδια θα κανω οτι χρειαζεται για να βελτιωθει η ανεση.
Φιλε Νικο ειχα γραψει "Στο δρομο το αυτοκινητο υπερτερει σε ολα τα σημεια συγκριτικα με την εργοστασιακη αναρτηση ενώ δεν υπαρχει κανενα απολυτως ζητημα ανεσης κατι που ηταν και ο φοβος μου. Βεβαια περισσσοτερα συμπερασματα θα ειμαι σε θεση να δωσω συν τω χρονω που θα δοκιμαστει σε ολες τις συνθηκες".
Εκεινη την ημερα που ειχα γραψει αυτο εκανα 100χλμ Αθηνα-Κορινθο, δηλ. σε δρομο "αεροδρομιο". Τις επομενες μερες που κυκλοφορησα σε επαρχιακο δικτυο που διαβαινω πολυ συχνα, αρα μπορω να κρινω την αποσβεση στις γνωστες ανωμαλιες του δρομου αρχισα να διαπιστωνω οτι το αμαξι χοροπηδαει. Τοτε αρχισε το "γλεντι".
Σιγουρα το θεμα ανεση ειναι υποκειμενικο κι εγω δεν ειμαι απο τους ανθρωπους που ενοχλουνται ευκολα δηλ. μεχρι τωρα ταξιδευω με street στην εθνικη=αλυπητο χτυπημα απο τον αερα, μετακινουμαι με παπακι στη πολη=αισθανεσαι και τη πιο μικρη λακκουβιτσα, εκανα μεχρι προτινος εντουρο, τα καλοκαιρια γυρναμε με το φουσκωτο φιλου= ο ορισμος του κοπανηματος, ειχα κι εχω ακομη ενα <"ξερο"> απο αναρτηση πισωκινητο σταρλετ του 84' ε, τετοιο κοπανημα σε σημειο να το λεω και να ανακατευομαι δε το ' χω ξαναζησει. Και δεν εχει συγκριση μονο πριν το ψηλωμα ή μετα το ψηλωμα, αν εμπαινα πρωτη φορα μεσα το ιδιο θα ελεγα, ετσι ειχα νιωσει και σε ενα σαμουραι φιλου...Τωρα οι υπολοιποι που δεν σας ενοχλει η σκληροτητα αυτων των ελατηριων τι να πω; Μαλλον πρεπει να με κοιταξει γιατρος
Οσον αφορα το συνδυασμο kyb monroe μετρησα τις αναρτησεις σε συνεργειο φιλου μου στην Κορινθο (δεν εγινε η τοποθετηση εκει) και οι μετρησεις στα τεστ μπρος-πισω ειναι ιδιες. Αλλα και οι προδιαγραφες των μπρος με πισω αμορτισερ στα χαρακτηριστικα τους μου ειπαν οτι ειναι ιδιες, απλως τα kyb στα μπροστινα αμορτισερ και μονο ειναι πιο ενισχυμενα σαν καλουπι να το πω, σαν κατασκευη, κατι τετοιο τελοσπαντων για αυτο και τα προτιμησαμε.
Θα το συνηθισω που θα παει. Αλλιως θα παω να βαλω αεραναρτηση να τελειωνω με ανεση, υψος και ολα