Σελίδα 5 από 6

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 22, 2013 6:28 pm
από κυριακος αθανασιου
ισως...αλλα με ασφαλτινο ελαστικο...οχι 50-50 πχ που ειναι πολυ πιο σκληρο ;-)
βαλε 25 το πολυ και θα εισαι κομπλε...

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 22, 2013 7:24 pm
από vitaroulas
Συμφωνώ με τον Πάνο και τον Κυριάκο
Δοκίμασε την πίεση αυτή και ξαναγράφεις εντυπώσεις

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 22, 2013 8:14 pm
από Λευτερης
Παιδια θα κανω οτι χρειαζεται για να βελτιωθει η ανεση.
Φιλε Νικο ειχα γραψει "Στο δρομο το αυτοκινητο υπερτερει σε ολα τα σημεια συγκριτικα με την εργοστασιακη αναρτηση ενώ δεν υπαρχει κανενα απολυτως ζητημα ανεσης κατι που ηταν και ο φοβος μου. Βεβαια περισσσοτερα συμπερασματα θα ειμαι σε θεση να δωσω συν τω χρονω που θα δοκιμαστει σε ολες τις συνθηκες".
Εκεινη την ημερα που ειχα γραψει αυτο εκανα 100χλμ Αθηνα-Κορινθο, δηλ. σε δρομο "αεροδρομιο". Τις επομενες μερες που κυκλοφορησα σε επαρχιακο δικτυο που διαβαινω πολυ συχνα, αρα μπορω να κρινω την αποσβεση στις γνωστες ανωμαλιες του δρομου αρχισα να διαπιστωνω οτι το αμαξι χοροπηδαει. Τοτε αρχισε το "γλεντι".

Σιγουρα το θεμα ανεση ειναι υποκειμενικο κι εγω δεν ειμαι απο τους ανθρωπους που ενοχλουνται ευκολα δηλ. μεχρι τωρα ταξιδευω με street στην εθνικη=αλυπητο χτυπημα απο τον αερα, μετακινουμαι με παπακι στη πολη=αισθανεσαι και τη πιο μικρη λακκουβιτσα, εκανα μεχρι προτινος εντουρο, τα καλοκαιρια γυρναμε με το φουσκωτο φιλου= ο ορισμος του κοπανηματος, ειχα κι εχω ακομη ενα <"ξερο"> απο αναρτηση πισωκινητο σταρλετ του 84' ε, τετοιο κοπανημα σε σημειο να το λεω και να ανακατευομαι δε το ' χω ξαναζησει. Και δεν εχει συγκριση μονο πριν το ψηλωμα ή μετα το ψηλωμα, αν εμπαινα πρωτη φορα μεσα το ιδιο θα ελεγα, ετσι ειχα νιωσει και σε ενα σαμουραι φιλου...Τωρα οι υπολοιποι που δεν σας ενοχλει η σκληροτητα αυτων των ελατηριων τι να πω; Μαλλον πρεπει να με κοιταξει γιατρος :lol:

Οσον αφορα το συνδυασμο kyb monroe μετρησα τις αναρτησεις σε συνεργειο φιλου μου στην Κορινθο (δεν εγινε η τοποθετηση εκει) και οι μετρησεις στα τεστ μπρος-πισω ειναι ιδιες. Αλλα και οι προδιαγραφες των μπρος με πισω αμορτισερ στα χαρακτηριστικα τους μου ειπαν οτι ειναι ιδιες, απλως τα kyb στα μπροστινα αμορτισερ και μονο ειναι πιο ενισχυμενα σαν καλουπι να το πω, σαν κατασκευη, κατι τετοιο τελοσπαντων για αυτο και τα προτιμησαμε.

Θα το συνηθισω που θα παει. Αλλιως θα παω να βαλω αεραναρτηση να τελειωνω με ανεση, υψος και ολα :drool:

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 22, 2013 8:30 pm
από char
Λευτερης έγραψε:...Εκεινη την ημερα που ειχα γραψει αυτο εκανα 100χλμ Αθηνα-Κορινθο, δηλ. σε δρομο "αεροδρομιο". Τις επομενες μερες που κυκλοφορησα σε επαρχιακο δικτυο που διαβαινω πολυ συχνα, αρα μπορω να κρινω την αποσβεση στις γνωστες ανωμαλιες του δρομου αρχισα να διαπιστωνω οτι το αμαξι χοροπηδαει. Τοτε αρχισε το "γλεντι"....

Έτσι εξηγείται... :-)

Πάντως, σε πρώτη φάση, μείωσε την πίεση σε 25 Psi και πες μας αν είδες διαφορά.
Επίσης, αν μπορέσεις, έλα σε κάποιο από τους καφέδες μας με το αυτοκίνητο.
Πολύ θα ήθελα να το οδηγήσω, για να καταλάβω τι εννοείς. Και να οδηγήσεις κι εσύ το δικό μου, φυσικά! :-)

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 22, 2013 8:53 pm
από A7PILOT
Λευτερης έγραψε:Παιδια θα κανω οτι χρειαζεται για να βελτιωθει η ανεση.
Φιλε Νικο ειχα γραψει...........


.......Αλλιως θα παω να βαλω αεραναρτηση να τελειωνω με ανεση, υψος και ολα :drool:



Για πες....... για πες.......

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 23, 2013 12:57 pm
από Λευτερης
char έγραψε:
Λευτερης έγραψε:...Εκεινη την ημερα που ειχα γραψει αυτο εκανα 100χλμ Αθηνα-Κορινθο, δηλ. σε δρομο "αεροδρομιο". Τις επομενες μερες που κυκλοφορησα σε επαρχιακο δικτυο που διαβαινω πολυ συχνα, αρα μπορω να κρινω την αποσβεση στις γνωστες ανωμαλιες του δρομου αρχισα να διαπιστωνω οτι το αμαξι χοροπηδαει. Τοτε αρχισε το "γλεντι"....

Έτσι εξηγείται... :-)

Πάντως, σε πρώτη φάση, μείωσε την πίεση σε 25 Psi και πες μας αν είδες διαφορά.
Επίσης, αν μπορέσεις, έλα σε κάποιο από τους καφέδες μας με το αυτοκίνητο.
Πολύ θα ήθελα να το οδηγήσω, για να καταλάβω τι εννοείς. Και να οδηγήσεις κι εσύ το δικό μου, φυσικά! :-)


Ποτε εχει το προγραμμα καφε εκτος της κοπης της πιτας;

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 23, 2013 1:01 pm
από ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Σήμερα viewtopic.php?f=38&t=19794 ;-) και συνήθως κάθε 15 ημέρες :D

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 23, 2013 1:11 pm
από Λευτερης
A7PILOT έγραψε:
Λευτερης έγραψε:Παιδια θα κανω οτι χρειαζεται για να βελτιωθει η ανεση.
Φιλε Νικο ειχα γραψει...........


.......Αλλιως θα παω να βαλω αεραναρτηση να τελειωνω με ανεση, υψος και ολα :drool:



Για πες....... για πες.......


Δεν εχω ιδεα για την αεραναρτηση, το ειχα δει ομως πριν πολλα χρονια σε μια εκθεση αυτοκινητου που καποιος μετετρεπε ΙΧ, βανακια, αγροτικα, ασθενοφορα κλπ κι οτιδηποτε σε αεραναρτηση. Εκτοτε δε μπορεσα να τον ξαναεντοπισω, λογικο γιατι το κοστος ειναι πολυ και μπορει και να το εκλεισε το μαγαζι....Αεραναρτηση. Πατας κουμπι ψηλωνει, πατας κουμπι χαμηλωνει, σηκωνεις κατ' επιλογη μπροστα ή πισω, γενικα το κανεις λεγκο..Αλλα ενταξει, ειναι μια πολυ ωραια ψιλουπερβολη...

Παντως μιας και μιλαμε για ψιλουπερβολες δε θα ηταν ασχημα το GV 3θ με κινητηρα απο το 2λιτρο και τα υπολοιπα ρεστα (σαζμαν, διαφορικα και λοιπα) με αεραναρτηση κι ενα ESP για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο οτι δε θα σβουρισεις σε καμμια στροφουλα με βροχη, γιατι το 'χει κι αυτο ευκολο το πραμα.

Και για να προλαβω σχολια νομιζω πως ειναι κοινη διαπιστωση σε ολους μας οτι γενικα το αμαξι αυτο στο βρεγμενο αν εισαι πισωκινητος κι οχι στη τετρακινηση χρειαζεται να εχεις το νου σου διπλα συγκριτικα με αλλα αυτοκινητα κι οτι δεν ειναι και τοσο ευθυβολο και σταθερο στην εθνικη, αλλα ΟΚ θα πειτε, ειναι τα κουσουρια των τζιπ της παλαιας σχολης και γενικοτερα το GV ειναι το τελευταιο πραγματικο τζιπ με αντιστοιχο σασι και διαφορικα γιατι αν θες τη σημερον τετοια πραματα πας σε πολλα κυβικα και πολλα εξοδα.

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 23, 2013 1:12 pm
από Λευτερης
ΜΩΡΑΙΤΗΣ έγραψε:Σήμερα viewtopic.php?f=38&t=19794 ;-) και συνήθως κάθε 15 ημέρες :D


Ειναι ευκολη η οδος. Σημερα θα ειμαι εκει...

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 23, 2013 1:25 pm
από nidi
Λευτερης έγραψε:Ειναι πολυ φυσιολογικο λοιπον το κατα πολυ ελαφρυτερο 3θυρο να "πηδαει" σα παραφουσκωμενη μπαλα του μπασκετ και να εχει πολυ σκληρες κι αποτομες αποσβεσεις. Εδω λοιπον το θεμα της ανεσης δε χωραει υποκειμενισμους. Εξαλλου εγω το συγκρινω εργοστασιακα που σιδερωνε την ασφαλτο ενω τωρα απλως χοροπηδαει στην ασφαλτο. Εκτος δρομου αν δεν φορας ζωνη και παντα χωρις να το επιδιωξεις απλα απογειωνεσαι απο το καθισμα σου. Οταν λενε οτι με αυτο το συνδυασμο το αμαξι γινεται σκληρο, πρεπει να συμπληρωνουμε οτι στο 3θυρο γινεται παρα πολυ σκληρο, κατι που δυστυχως το διαπιστωσα και το εμαθα κατοπιν της τοποθετησης..


a.antonisvitara έγραψε:Επιτέλους μπήκε η ανάρτηση και ησύχασα . mad ελατήρια+προσθήκες στα πίσω ελατήρια λαστιχένιες ,kyb αμορτισέρ με αποστάτες εμπρός.
Σήμερα έκανα τα πρώτα μου τεστ και το αμάξι είναι πάρα πολύ καλό σε όλα. Στην άσφαλτο είναι πολύ σταθερό ,στις λακούβες και σαμαράκια γλύκανε αρκετά και καμία σχέση με αυτά που διάβαζα οτι θα είναι κούτσουρο . Απλά είναι σφιχτό και συμπαγές . Στο χώμα μπορώ να πω ότι είναι πολύ πολύ καλύτερο απο πρίν . Καταρχήν δεν κοπανάει ,δεν χωροπηδάει σαν μπάλα και είναι πολύ πιο ήσυχο από πρίν . ok δεν είναι σαν τα όμε στο χώμα αλλα είναι καλό σε όλα ,και είμαι αρκετά αισιόδοξος οτι τα αμορτισέρ θα κρατήσουν τα διπλάσια χιλιομετρα με τα μισά λεφτά. Πάντως όπως μου έγραψε ο lyggas ,όντως πρέπει να είναι η χρυσή τομή. Σάς ευχαριστώ όλους για την πολύτιμη βοήθεια σας και επαναλαμβάνω οτι το καλό και το κακό είναι υποκειμενικό ,ανάλογα με τις ορέξεις και τα γούστα του καθενός . όταν τα καταφέρω θα βάλω και καμιά φωτογραφία.


Επανέρχομαι στο κομμάτι του κατά πόσο υποκειμενικός είναι ο ορισμός της άνεσης (και της αίσθησης της "μπάλας που χοροπηδάει") για την ίδια ανάρτηση (MAD-KYB) απλά κάνοντας παράθεση δύο διαφορετικών feedback που έδωσαν μέλη για το ίδιο αυτοκίνητο (GV 1.6 3Θ) με διαφορά ούτε 3 μηνών από τη δημοσίευση τους στο φόρουμ.

Και θα μου επιτρέψετε να καταθέσω και τη γνώμη μου περί υποκειμενικότητας..

Τίποτα δεν είναι ίδιο για τον καθένα μας. Αυτό που εγώ θεωρώ σφιχτό, ο τάδε μπορεί να το θεωρεί σκληρό.. και πάει λέγοντας..

Είναι πολύ άσχημο να προχωράμε σε αφορισμούς/μηδενισμούς/ισοπεδοτισμούς, μιας και από τη στιγμή που επεμβαίνουμε σε κάτι εργοστασιακό, κάθε φορά θα προκύπτει κάτι νέο.. ΕΝΤΕΛΩΣ μοναδικό, υποκειμενικό και απίστευτα σχετικό...

Από τη στιγμή που βάζουμε το χέρι στην τσέπη αλλά έχουμε ταυτόχρονα και το μεράκι να βελτιώσουμε πραγματάκια, αναλαμβάνουμε όλα τα ρίσκα και τις ευθύνες.. ο KON.GV έχει μιλήσει εδώ μέσα πολλές φορές για τις ευθύνες που συνοδεύουν οποιαδήποτε βελτίωση/μετατροπή..

Φιλικά.

Nikos

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 23, 2013 4:14 pm
από KON.GV
nidi έγραψε:Είναι πολύ άσχημο να προχωράμε σε αφορισμούς/μηδενισμούς/ισοπεδοτισμούς, μιας και από τη στιγμή που επεμβαίνουμε σε κάτι εργοστασιακό, κάθε φορά θα προκύπτει κάτι νέο.. ΕΝΤΕΛΩΣ μοναδικό, υποκειμενικό και απίστευτα σχετικό...

Από τη στιγμή που βάζουμε το χέρι στην τσέπη αλλά έχουμε ταυτόχρονα και το μεράκι να βελτιώσουμε πραγματάκια, αναλαμβάνουμε όλα τα ρίσκα και τις ευθύνες.. ο KON.GV έχει μιλήσει εδώ μέσα πολλές φορές για τις ευθύνες που συνοδεύουν οποιαδήποτε βελτίωση/μετατροπή..

Φιλικά.

Nikos

Νικόλα Απλά ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΣ....να μου επιτρέψετε να συμπληρώσω κάτι βασικό.....Μη νομίζουμε όλοι μας ότι πάντα κοιτάμε την αναλογία κόστος/απόδοση στα πάντα και σαφώς και στην ανάρτηση.....γιατί αν θέλουμε ανάρτηση με Α κεφαλαίο.....θέλει το λιγότερο 4 χιλ......για να πεις ότι έχεις τη βάση....να μη γελιόμαστε...(άσχετα αν το ποσό για τους περισσότερους όπως και για εμένα είναι απλησίαστο..)θέλετε και να είναι και πανάλαφρη???κάτι σε όλινς δλδ???πάμε κανά 10 ρικο να είμαστε μέσα μαζί και τα καφεδάκια και τα μεζεκλίκια.... :idea: :idea: τότε ΝΑΙ θα έχουμε ανάρτηση που θα διαβάζει δρόμο αλλά και οποιοδήποτε τεραιν......

Στα πρακτικά τώρα.....να θυμάστε......το βουνό και το 4χ4 θέλει σκληρή ανάρτηση (δλδ αμορτισερ κούτσουρο σχεδόν) και όχι βάρκα γυαλό.Είναι όμως αρκετά δύσκολο να πετύχεις "σκληρή ανάρτηση" και να δουλεύει σωστά και να μην μεταφέρει τα χαλίκια από τον τροχό στα οπίσθια.... :mrgreen:

μέχρι τώρα έχω δοκιμάσει 7-8 διαφορετικά αμορτισερ και 2-3 ελατήρια.....η πιο αξιοπρεπέστατη τίμια και καλή αναλογία κόστους απόδοσης είναι ο συνδιασμός ΜΑΝΤ κυμπ. ;-)

υγ.Η άποψη είναι καθαρά προσωπική και πηγάζει από την μηδαμινή εμπειρία που έχω στο χώμα. :wink:

υγ2.Να μην εμπιστεύεστε το εργοστάσιο.....κάνει τα ελάχιστα δυνατά για να βγάλει έγκριση τύπου και να πάρει άδεια για να κυκλοφορίσει το όχημα και συνάμα να είναι ανταγωνιστικό σε τιμές για να χτυπήσει τα όμοια του.... :idea: :idea: :idea:

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 23, 2013 5:12 pm
από Λευτερης
nidi έγραψε:
Λευτερης έγραψε:Ειναι πολυ φυσιολογικο λοιπον το κατα πολυ ελαφρυτερο 3θυρο να "πηδαει" σα παραφουσκωμενη μπαλα του μπασκετ και να εχει πολυ σκληρες κι αποτομες αποσβεσεις. Εδω λοιπον το θεμα της ανεσης δε χωραει υποκειμενισμους. Εξαλλου εγω το συγκρινω εργοστασιακα που σιδερωνε την ασφαλτο ενω τωρα απλως χοροπηδαει στην ασφαλτο. Εκτος δρομου αν δεν φορας ζωνη και παντα χωρις να το επιδιωξεις απλα απογειωνεσαι απο το καθισμα σου. Οταν λενε οτι με αυτο το συνδυασμο το αμαξι γινεται σκληρο, πρεπει να συμπληρωνουμε οτι στο 3θυρο γινεται παρα πολυ σκληρο, κατι που δυστυχως το διαπιστωσα και το εμαθα κατοπιν της τοποθετησης..


a.antonisvitara έγραψε:Επιτέλους μπήκε η ανάρτηση και ησύχασα . mad ελατήρια+προσθήκες στα πίσω ελατήρια λαστιχένιες ,kyb αμορτισέρ με αποστάτες εμπρός.
Σήμερα έκανα τα πρώτα μου τεστ και το αμάξι είναι πάρα πολύ καλό σε όλα. Στην άσφαλτο είναι πολύ σταθερό ,στις λακούβες και σαμαράκια γλύκανε αρκετά και καμία σχέση με αυτά που διάβαζα οτι θα είναι κούτσουρο . Απλά είναι σφιχτό και συμπαγές . Στο χώμα μπορώ να πω ότι είναι πολύ πολύ καλύτερο απο πρίν . Καταρχήν δεν κοπανάει ,δεν χωροπηδάει σαν μπάλα και είναι πολύ πιο ήσυχο από πρίν . ok δεν είναι σαν τα όμε στο χώμα αλλα είναι καλό σε όλα ,και είμαι αρκετά αισιόδοξος οτι τα αμορτισέρ θα κρατήσουν τα διπλάσια χιλιομετρα με τα μισά λεφτά. Πάντως όπως μου έγραψε ο lyggas ,όντως πρέπει να είναι η χρυσή τομή. Σάς ευχαριστώ όλους για την πολύτιμη βοήθεια σας και επαναλαμβάνω οτι το καλό και το κακό είναι υποκειμενικό ,ανάλογα με τις ορέξεις και τα γούστα του καθενός . όταν τα καταφέρω θα βάλω και καμιά φωτογραφία.


Επανέρχομαι στο κομμάτι του κατά πόσο υποκειμενικός είναι ο ορισμός της άνεσης (και της αίσθησης της "μπάλας που χοροπηδάει") για την ίδια ανάρτηση (MAD-KYB) απλά κάνοντας παράθεση δύο διαφορετικών feedback που έδωσαν μέλη για το ίδιο αυτοκίνητο (GV 1.6 3Θ) με διαφορά ούτε 3 μηνών από τη δημοσίευση τους στο φόρουμ.

Και θα μου επιτρέψετε να καταθέσω και τη γνώμη μου περί υποκειμενικότητας..

Τίποτα δεν είναι ίδιο για τον καθένα μας. Αυτό που εγώ θεωρώ σφιχτό, ο τάδε μπορεί να το θεωρεί σκληρό.. και πάει λέγοντας..

Είναι πολύ άσχημο να προχωράμε σε αφορισμούς/μηδενισμούς/ισοπεδοτισμούς, μιας και από τη στιγμή που επεμβαίνουμε σε κάτι εργοστασιακό, κάθε φορά θα προκύπτει κάτι νέο.. ΕΝΤΕΛΩΣ μοναδικό, υποκειμενικό και απίστευτα σχετικό...

Από τη στιγμή που βάζουμε το χέρι στην τσέπη αλλά έχουμε ταυτόχρονα και το μεράκι να βελτιώσουμε πραγματάκια, αναλαμβάνουμε όλα τα ρίσκα και τις ευθύνες.. ο KON.GV έχει μιλήσει εδώ μέσα πολλές φορές για τις ευθύνες που συνοδεύουν οποιαδήποτε βελτίωση/μετατροπή..

Φιλικά.

Nikos


Φιλε Νικο κατανοω απολυτα τα λεγομενα σου και τον ορισμο του υποκειμενικου και ολα τα συναφη χωρις να εχω καμμια διαθεση να ενοχλησω ή να προσβαλω τον οποιοδηποτε κι αν καποιος αισθανθηκε κατι τετοιο ζητω συγνωμη.

Πιθανον για το τριθυρο να μην ειναι τοσο ταιριαστη στο τομεα της ανεσης το εν λογο ελατηριο οπως για το τετραπορτο. Εξ αλλου το τριθυρο με αυτο τον συνδυασμο λογω και μικροτερου βαρους παιρνει περισσοτερο υψος απο το εδαφος δηλ. το ελατηριο ειναι ηδη λιγοτερο συμπιεσμενο συγκριτικα με το τετραθυρο κι αυτο κατι δειχνει για τη συμπεριφορα του. Μετα απο μερικες μερες που αλλαξα αναρτησεις, εχουν αρχισει και καποιοι τριγμοι στη καμπινα προερχομενοι απο τα πλαστικα μερη.

Οπως και να 'χει υποκειμενικα ή αντικειμενικα το αμαξι για εμενα και αυτους που μπαινουν ειναι σκληρο, περισσοτερο απο οσο ηθελα να ειναι και περισσοτερο απο οσο μπορω να ανεχθω.

Εξαιροντας αυτο το υποκειμενικο σημειο της ανεσης, μπορω να πω πως η αναρτηση αυτη πετυχε να σηκωσει το αυτοκινητο περιπου 5-6 εκατοστα κατι που με εχει βοηθησει παρα πολυ στις χωματινες διαδρομες που κανω, ειναι πολυ πιο σταθερο και ευθυβολο στην ευθεια, εχει αποκτησει καλυτερη και και πιο στιβαρη συμπεριφορα στις στροφες, και γενικοτερα εμφανιζει πολυ μικροτερες κλισεις το αμαξωμα στις αποτομες αλλαγες κατευθυνσης τοσο μεσα στη στροφη, οσο και στο αποτομο φρεναρισμα αλλα ειπαμε η ανεση πηγε περιπατο

Επισης και τελειωνω με αυτο, εκτος δρομου ειναι πολλες οι φορες που τερματιζουν τα αμορτισερ πισω(παρολο που πηραμε μακρυτερα αμορτισερ απο το Sportage) κανοντας ενα χαρακτηριστικο "γκαπ". (το τερματισμα αυτο γινεται οχι κατα την συμπιεση της αναρτησης αλλα κατα την εκτονωση της και σε πολυ χαμηλες ταχυτητες της ταξης των 10-20 χιλιομετρων).

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 27, 2013 9:10 pm
από kaliakouda
Λευτέρη διόρθωσε επ' ευκαιρία και το προφίλ σου ''μαμά ανάρτηση'' σίγουρα δεν έχεις πια :D
Καλορίζικη η ανάρτηση και θα την συνηθίσεις πιστεύω, αλλιώς υπάρχει και ο τρίτος δρόμος... :whistle:

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 30, 2013 11:03 pm
από Λευτερης
kaliakouda έγραψε:Λευτέρη διόρθωσε επ' ευκαιρία και το προφίλ σου ''μαμά ανάρτηση'' σίγουρα δεν έχεις πια :D
Καλορίζικη η ανάρτηση και θα την συνηθίσεις πιστεύω, αλλιώς υπάρχει και ο τρίτος δρόμος... :whistle:


Δε συνηθιζεται ρε γαμωτο. Ομως επειδη αυτα τα 5-6 εκατοστακια που κερδισε το αυτοκινητο απο αναρτηση, μου ειναι πολυ απαραιτητα εκτος δρομου, το καλοκαιρακι που τελειωνει η λασπουρια και γενικως χαλαρωνει η κατασταση, φοραω παλι μαμα ελατηρια να γουσταρω, να στανιαρω, να συνελθω λιγο βρε αδερφε, τα MAD πουλο τα σπρωχνω οσο οσο και το χειμωνα θα δοκιμασω ελατηριο ΟΜΕ ή κατι που να μου δωσει υψος αλλα και μια σχετικη ανεση..

Re: Θελω να ψηλωσω 4cm και εχω τρελαθει πως θα γινει τελικα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 05, 2013 10:03 am
από IRAKLIS
Εγώ τελικά έβαλα ελατήρια ΟΜΕ αμορτισερ ΟΜΕ στο 3d (πόνεσα βέβαια λίγο στην τιμή νομίζω οτι είναι λίγο τσιμπημένη).
Η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι λίγο καλύτερη από την μαμά ανάρτηση. Βέβαια λόγω ύψους σαν να θέλει λίγο προσοχή όταν πας
πάνω από τα 100χλμ, σαν να ελαφραίνει πολύ το τιμόνι.Η συμπεριφορά στο χώμα είναι μέρα με την νύχτα.
Εχω κάνει περίπου χίλια χιλιόμετρα και θα πάω τώρα για την δεύτερη ευθυγράμμιση. Οι μπροστά τροχοί έχουν μια ελαφριά κλίση προς
τα μέσα αλλά μου είπαν από την αντιπροσωπεία της SUZUKI ότι αυτό θα διορθωθεί με την ευθυγράμμιση. Σίγουρα θέλει και έναν
αποστάτη στα πίσω ελατήρια γιά να ισιάξει οπτικά. Στην suzuki μου είπαν οτι θέλει 1.5cm. Αυτό βέβαια δεν ξέρω αν θα αλλάξει
και άλλο την συμπεριφορά του αμαξιού. Το μόνο που πρόσεξα είναι οτι στις επιτόπιες στροφές με κομένο τέρμα το τιμόνι κάποιες φορές
κάνει έναν θόρυβο στο μπροστινό μέρος και τα λάστιχα βγάζουν παραπάνω θόρυβο από ότι πριν.
Αν κάποιο μέλος έχει αντίστοιχη εμπειρία θα ήθελα τα φώτα σας.