Σύντεκνε apnea, αν και εκτός της ερώτησής μου, αυτά πού είπες είναι πολύ χρήσιμα! Dr. Dimi κι εσύ εκτός, αλλά ΟΚ το συζητάμε κι αυτό το θέμα! Κάθε βοήθεια και σ'αυτό δεκτή! Το πολύ πολύ θα κάνουμε διαχωρισμό του τόπικ αργότερα...!
Λοιπόν, σε σχέση με την ερώτηση παύλα απορία μου, το manuali του GV λέει:
(σελ.5-9)
"
4Η (Κίνηση σε 4 τροχούς). Σε αυτήν τη θέση, η κίνηση μεταδίδεται στον μπροστινό και πίσω άξονα σε κανονική ταχύτητα, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη πρόσφυση από την κίνηση σε 2 τροχούς. Χρησιμοποιείτε αυτήν τη θέση για οδήγηση εκτός δρόμου ή για οδήγηση σε ολισθηρό οδόστρωμα (βρεγμένο, καλυμμένο με χιόνι, λάσπη, κλπ)".
(σελ. 6-3)
"
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην λειτουργείτε το αυτοκίνητό σας με κίνηση '4Η' ή '4L' σε στεγνό ή σκληρό οδόστρωμα. Η λειτουργία σε ξηρές, σκληρές επιφάνειες, ιδιίως όταν στρίβετε, δημιουργεί σοβαρές εντάσεις στο σύστημα οδήγησης, προξενώντας μέχρι και τη βλάβη του. Επίσης, είναι πιθανόν να αισθανθείτε δυσκολία στο να στρίψετε το τιμόνι".
Αυτά λέει το μανουάλι... Ο τύπος που έγραψε το άρθρο στο Link που έδωσα παραπάνω λέει ότι
απαγορεύεται η χρήση του 4Η σε επιφάνειες με μεγάλη πρόσφυση (high traction surfaces), π.χ. άσφαλτο, τσιμέντο. Φαντάζομαι ότι σε βρεγμένες συνθήκες αυτών των υποστρωμάτων (άσφαλτος, τσιμέντο)
δεν υφίστανται συνθήκες μεγάλης πρόσφυσης, άρα και το 4Η δεν πρέπει να είναι απαγορευτικό υπ'αυτές τις συνθήκες. Αυτό υποδηλώνουν και τα αναγραφόμενα στο manual.
Όπως και να'χει, έστειλα email στον τύπο με το άρθρο λέγοντας ότι μας απασχολεί το θέμα και αναμένω απάντηση. Ό,τι δωθεί θα γραφτεί κι εδώ. Αυτά προς το παρόν.... Όποιος έχει άποψη ας γράφει παιδιά!