Σημερα φορεσα 16αρα ζαντα (original Suzuki) με λαστιχα Yoko at-s G012 215/70/16.
Ετσι εχουμε ενα πρωτο συγκριτικο τεστ απο την 17αρα με λαστιχα Yoko at-s G012 225/65/17 ----> στη 16αρα με λαστιχα Yoko at-sG012 215/70/16.
Παραμετροι:
Πιεση ελαστικων 26 bar --->38 psi (eco απο την Suzuki).
Θερμοκρασια περιβαλλοντος 13-15 βαθμοι Κελσιου.
Test των πρωτων 50 Km ,ασφαλτο και λιγο χωμα.
Στην ασφαλτο-Παρατηρησα περισσοτερη ευκολια στο στριψιμο του τιμονιου......"κοβει" πολυ πιο γρηγορα!!(λογω μικροτερου πλατους στο πελμα).
-Σε αποτομες κατηφορες ,για να μειωσω ταχυτητα με το "φρενο της μηχανης",δηλ. βαζοντας δευτερα (2α) χωρις γκαζι, παει πιο γρηγορα...
ανεβαζει πιο ευκολα στροφες και χρειαζεται πιο πολυ τον πατημα του πενταλ του φρενου για να κοψω ταχυτητα.
-Το αμαξι που ουτως ή αλλως ηταν γρηγορο (λογω επι πλεον ροπης και ιπποδυναμης-->περιπου 160HP) γινεται ακομη πιο "φρεσκο.."
Εχει μια επι πλεον σπιρταδα.Εγινε απο αυτη την αποψη πιο "βενζινοκινητο".
-Απο θεμα καταναλωσης δεν μπορω να πω με σιγουρια ,περιμενα κατι καλυτερο ,αλλα λογω του οτι σε προτρεπει στο πατημα του γκαζιου,
μαλλον ειμαι στα ιδια ισως και λιγο αυξημενος.Θα το τσεκαρω καλυτερα τις επομενες ημερες.
Στο χωμα Λαμβανομενου υπ` οψιν οτι φοραω τα ελατηρια mad τα οποια κανουν πιο σκληρο το NGV,αντιλαμβανεσαι την πιο ευκολη αποσβεση στους κραδασμους που προσφερει η 16αρα ζαντα.
Η οδηγηση στο χωμα εγινε σιγουρα πιο ευχαριστη.Οι 16αρες ζαντες ειναι must για οσους εχουν ψηλωσει το αμαξι με πιο σκληρα ελατηρια.Σαφως και στο μελλον θα βαλω λαστιχα με μεγαλυτερο προφιλ.....Υψος και επι πλεον ανεση!!!!
Υ.Σ.Ευχαριστω και παλι τους συναδελφους fronteras και johndrama , γιατι με την αψογη συμπεριφορα τους μου εδωσαν την δυνατοτητα να παρω αυτες τις ζαντες+λαστιχα που αρχικα αυτοι ειχαν βρει απο τον επισης συμφορουμιτη φιλο ganag27.