Εγω να φανταστεις εχω κλεισει στον QGas για την Πεμπτη, και ο λογος για μενα (οπως και για ολους) ειναι η διαφορα τιμης βενζινης και υγραεριου...
φηλ το χρονο που κανω 15.000 χλμ θα γλυτωνω 1000 ευρω με το γκαζι. αρα θα κανω αποσβεση μεσα σε ενα χρονο και και και
ΑΛΛΑ (!) εμενα μου ειχανε πει οτι η ζημια βγαινει γυρω στα 100.000 χλμ αφου το βαλεις...οποτε δεν με ενοιαζε μετα απο 6 χρονια να μου βγαλει τη ζημια του ενος χιλιαρικου..
οχι ομως να βγαλει στα 30.000 ??!! πως το βλεπω εγω με νουμερα εινια ως εξης:
1)950 ευρω ειναι η εγκατασταση στον QGAS (μαζι με γεματο ρεζερβουαρ του υγραεριου)
2) μεσα σε ενα χρονο κερδιζω 1000 ευρω συν πλην -->> αρα βγαινει το κοστος του κιτ μεσα σε ενα χρονο (ισως και λιγο λιγοτερο)
3)στον 2ο χρονο κανω παλι κερδος των 1000 ευρω ομως αν υποθεσω οτι θα κανω ενα σερβις στο κιτ με αλλαγη φιλτρων κτλ και να βγει η ΖΗΜΙΑ με το κοστος ας πουμε 300 ευρω... αυτο σημαινει οτι τη δευτερη χρονια
απο τα 1000 ευρω που θα κερδισω σε τιμη καυσιμου αφαιρουμε το 300 ευρω Ζημιας και πες 100 ευρω συνολο κανα σερβις του κιτ παμε στα 600-700 ευρω profit στα 2 χρονια...που σημαινει 300-350 ευρω κερδος το χρονο τα πρωτα δυο χρονια..ΟΧΙ ΤΟΣΟ σημαντικο νουμερο κατα εμου..
4) αν παμε παραπερα...οτι παλι σε 2 χρονια θα πρεπει να βαλω και ενα χιλιαρικο παραπανω για να φτιαξω το κινιτηρα με τιτανιο και πρασινα αλογα που θα εινια αλεξησφαιρος κτλ ερχομαι στο σημειο να αμφιβαλλω παρα πολυ την ολη ιστορια του υγραεριου...
5) αρα μαλλον παω για ακυρωση του ραντεβου και βαζω αγγελια στο car.gr οσο και να μου αρεσει το αμαξι μου..
Τι να πω, εκει που ειχα καταληξει και εκλεισα ραντεβου ερχεσαι φιλε μου και μου ανατρεπεις ολο το σκινικο :)