Ενδεικτικα αναφερω πως 12 χιλιομετρα αφου το πηρα απο γενικο σερβις κοπηκε ο ιμαντας τιμονιου και αιρ κοντισιον με αποτελεσμα να χαλασει η κρεμαγιερα. Ο τροπος δε που κοπηκε ηταν πολυ διαγωνιος λες και ειχε κοπει με μαχαιρι εως τα μισα του βαθους και το υπολοιπο σκιστηκε...
Δεν γνωρίζω καθόλου το συγκεκριμένο συνεργείο και δεν έχω ακούσει τίποτα για αυτό !
Αυτό που θέλω όμως να σημειώσω , είναι ότι για το συγκεκριμένο θέμα που αναφέρεις , δεν πιστεύω ότι σχετίζεται το συνεργείο !
Και εξηγούμαι : Ο ιμάντας κατά την κατασκευή του , κόβεται λοξά ( διαγώνια όπως αναφέρεις ) και συγκολλείται για να κλείσει !
Αυτό γίνεται για να έχει μεγαλύτερη επιφάνεια η συγκόλληση και να αντέχει στην καταπόνηση !
Μήπως λοιπόν το πλάγιο κόψιμο που είδες , δεν ήταν κόψιμο αλλά ξεκόλλημα της συγκόλλησης του εργοστασίου , οπότε δεν ευθύνεται το συνεργείο ?
