arxondas έγραψε:Γεια σας σε ολους
Θελω να αναφερω ενα προβλημα για τυχον καποιος να γνωριζει. Εχω απο το 2021 καινουργιο Suzuki Vitara 1.4 all grip 4x4 και απο περσι αρχισε να κανει ενα θορυβο (γριλισμα) σαν ρουλεμαν απο τη μηχανη μαλλον. Στην αρχη το εκανε μετα απο πολλα χιλ. Σιγα σιγα μεχρι τωρα το κανει μετα απο 5 χιλ. αφου κανεις στον δρομο. Προσφατα το ακουσε μαστορας και ειπε σασμαν. 43.000 χιλ. σασμαν? Η εταιρια ειπε να βαλει πρωτα αλλες βαλβολινες να δουμε και μετα αν συνεχισει επισκευη.
Κωνσταντινος
Στο προφίλ σου γράφεις 1.5 strong hybrid και εδώ αναφέρεσαι στο boosterjet hybrid (καταλαβαίνω το 1.4T mild hybrid) που για να λές από το 2021 το έχεις, αυτό θα είναι και όχι το strong hybrid 1.5 με το πιο νέο αυτοματοποιημένο σασμάν.
Πάμε στην ζημιά και την επισκευή.
kostasgal έγραψε:Φίλε μου ότι και να κάνουν επισκευή η αντικατάσταση θα έχεις ένα επισκευασμένο και μη αξιόπιστο αυτοκίνητο γιατί και το επόμενο κανείς δεν σου λέει ότι δεν θα έχει πρόβλημα. Γνώμη μου είναι άλλο αυτοκίνητο.
Καταρχάς, επισκευή στο σασμάν ακόμα και όλο να έχει θέματα με συγχρονιζέ γίνεται και δεν έχει πρόβλημα.
Δεύτερον, έχει ένα αμάξι 3 χρόνια και επειδή έχει χαλάσει ένα ρουλεμάν (ή ένα συγχρονιζέ, ή οτιδήποτε άλλο) θα του δώσουν
ολόκληρο καινούριο αμάξι;Από που και ως που προκύπτει ότι το αυτοκίνητο θα είναι επισκευασμένο και μη αξιόπιστο;
Δε προκειται να το δεχτουν και με το δίκιο τους, και φυσικά έτσι και το ζητήσει θα μπεί στο τοπ-10 των πελατών τους, με τα καλύτερα ανέκδοτα.
Φυσικά και επισκευάζονται και το σασμάν, και το μοτέρ, και τουρμπινα και αμορτισέρ αλλάζουν, και ψαλίδια και δίσκοι-τακάκια, μουαγιέ κλπ...και τα αυτοκίνητα παραμένουν επισκευασμένα και αξιόπιστα...
Leasing είναι το αμάξι, αλλά αυτός το χρησιμοποιούσε...δεν είναι κάποιου αγνώστου το leasing που του συμπλήρωναν απλά λάδι...