Καλό σαν πατέντα αλλά πως ταυτόχρονα θα ανεβοκατεβάζεις τα δυο χειρόφρενα και θα ελέγχεις και το τιμόνι???
1)επίσης σου δίνω ένα προβληματισμό...από τη μία θα δίνεις κίνηση στα διαφορικά σου μέσω του κινητήρα για να προχωρήσεις ενώ την ίδια στιγμή (
δεν θα προσπαθεις να την ελένξεις μέσω μπλοκαρίσματος του συστήματος των γραναζωμάτων )με τα χειροφρένα θα πιέζεις το ίδιο σύστημα που "καμτσικώνεις" να περάσει το δύσκολο εμπόδιο...
α) Το παραπάνω θα έχει σαν αποτέλεσμα να καταπονέσεις παρα πολύ τα ημιαξόνια που απο την εσωτερική τους μεριά θα δέχονται τη ροπή στέψης του όλου συστήματος (κινητηρα-σασμάν βοηθητικό)και από την εξωτερική τους πλευρά θα δέχονται τη δύναμη της πεδησης για να ελένξεις κατά κάποιο τρόπο την πρόσφυση μπλοκαρίζοντας εξωτερικά τους τροχούς
2)Αντιθέτως το μπλοκέ διαφορικό (όποιο και αν είναι αυτό, είτε περιορισμένης ολίσθησης ,είτε 100%)μοιράζει υποχρεωτικά τη ροπή στα ημιαξόνια και σαφώς στους τροχούς με κάποιο ποσοστό είτε και 100% μέσα από το σύστημα γραναζωμάτων οπότε η καταπόνηση είναι μικρότερη και πιο ελεγχόμενη.
3)Για ένα εμπόδιο που κρεμάς χιαστή λόγω έλειψης ανάρτησης είναι και αυτό μια λύση....αλλά για φαντάσου να είσαι σε ανηφόρα και κρεμασμένος χιαστή και να πρέπει να ξεκινήσεις με 1η αργη και παράλληλα τσιτομένο το ένα χειρόφρενο και στα καπάκια το άλλο...τι θα πρωτοελένξεις?
το τιμόνι??
τις ταχύτητες?
το συμπλέκτη?
τα δυο χειρόφρενα(ποιο και πότε να το τραβήξεις και πόσο)?
που πατάνε οι τροχοί?
πότε να δώσεις?
πότε να κόψεις?
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."