Επισκέπτης έγραψε: παντως τον σουσταλιδικο ακαμπτο μπροστα αλλα μετα απο ενα περιστατικο που ενα αμαξι που απο μετατροπη ειχε βαλει ακαμπτο μπροστα και παρεσυρε και σκοτωσε εναν και τωρα τον τρεχουνε στα δικαστηρια και δεν τον καλυπτει η ασφαλεια,με εβαλε σε προβληματισμο.
Η ασφαλεια πιθανοτατα δεν σε καλυπτει ουτε με μια calmini,αν το κυνηγησει καποιος...
Απο εκει και περα...
Αν εκανε μ@λ@κιες στο δρόμο ,τοτε ας πρόσεχε.
Αν εκανε προχειρη δουλεια,επισης το ιδιο.
Οταν κανουμε μετατροπες,πριν παρουμε τους δρόμους,βασικα το "σπαμε" το αυτοκινητο εκτος για να δουμε τι θα ξεράσει,δηλ τι δεν εχει γινει σωστά,τι δεν ειναι γερό ,κ.τ.λ .Φτιαχνουμε τι εχει ξεράσει,και μετα παμε στους δρόμους.
Και τελος,οταν εχουμε κανει μετατροπες στο αυτοκινητο,για να μην προκαλουμε και γυρευουμε τον μπελα μας,ειμαστε κατι παραπανω απο προσεκτικοι και τυπικοι στην οδήγηση στους δρόμους.Και επισης οταν οδηγουμε βαζουμε τη φαντασια μας στη μεγιστη ρύθμιση.Λες να περασει ο πεζος τον δρόμο? Ναι θα τον περασει ....Λες να βγει αυτος μπροστα δεξια αφου με βλεπει να ερχομαι? ναι θα βγει .......Λες ξαφνικα να τα φτύσουν τα φρενα μου? Ναι θα τα φτυσουν......
Οσο και αν ακουγεται υπερβολικο,ετσι πρεπει να γινεται για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.
Σε οτι αφορα ,την αντοχη των μπιλιοφορων ,οσο μεγαλωνει το λαστιχο και οσο βελτιωνονται και αλλα πραγματα,π.χ μειωτηρες,μπλοκέ,τοσο αυξανεται το ποσοστό ζημιάς σ'αυτούς και οχι μονο.
Suzuki Vitara,SAS,custom coil suspension,OTT Kicker 3 -double t cases,ARB F-R,33's