Macpherson vs διπλό ψαλίδι - τι παίζει με τα δικα μας..?

Macpherson vs διπλό ψαλίδι - τι παίζει με τα δικα μας..?

Δημοσίευσηαπό PanagiotisGV » Παρ Αύγ 02, 2019 6:01 pm

Παιδιά καλησπέρα

Ελπίζω οι περισσότεροι να είστε κάπου διακοπές και να περνάτε καλά και όχι να ψήνεστε στη μεγαλούπολη όπως η αφεντιά μου.. Για όσους έμειναν όμως ή απλα΄έχουν τη διάθεση να απαντήσουν , εχω μια απορία.. Διαβάζοντας απο δω κι εκεί ή βλέποντας βιντεάκια , βλέπω πολύ κόσμο να παραπονιέται για τα εμπρός ημιαξόνια του NGV σε συδιασμό με την macpherson αναρτηση του , οτι δηλαδή είναι εύθραυστα και στο offroad δεν αντέχουν πολύ και πως τα ''σοβαρά offroad οχήματα''(ήδη εκνευρίζομαι) έχουν ανάρτηση με διπλο ψαλίδι . Εν τω μεταξύ , δεν μπορώ να βρω πουθενά σαφή απάντηση στο ότι το διπλό , είναι καλύτερο του macpherson εκτός δρόμου, παρα μόνο οτι έχει να κάνει με τις διαφορές τους εντός. Υσχύει όντως κάτι τέτοιο? Και αν ναι γιατί να μην το βάλουν και στο NGV?

Υποθέμα:
Και άντε εγώ σου λέω οτι όλα αυτά ισχύουν και οτι το NGV είναι κατά μια βάση , η πιο σκληροτράχειλη έκδοση των compact crossover και άλλα τέτοια που μου ανάβουν τα λαμπάκια.. Ο πατέρας μου έχει το GV του 2005 το οποίο θεωρείται και πραγματικό εκτός δρόμου όχημα, και έχει και τον άξονα του πίσω, και ξεχωριστή σκάλα και όλα..πάω λοιπόν να δω τι έχει κι αυτό με το σκεπτίκό οτι θα έχει διπλό μπροστά και άρα το NGV το έχουν φτιάξει πιο ασφάλτινο και τι να κάνουμε αυτά έχει η ζωή..Και βλέπω όπως φυσικά φαντάζεστε, Macpherson κι εκεί ή έστω μονό ψαλίδι... ΓΙΑΤΙ???!!! :evil: :evil: :evil: (πραγματικά δεν έχει πιο μεγάλα γράμματα ο υπολογιστής να το εκφράσω!) Που είμαι λάθος και τι δεν έχω καταλάβει? Δηλαδή ούτε και πρώτο GV θεωρείται ''σοβαρό εκτός δρόμου όχημα''?? Ε τι να κάνουμε ρε παιδιά, δεν έχουμε όλοι λεφτά για Land Cruiser..(αγανάκτησα..)

Συγνώμη για την γκρίνια καλοκαιριάτικο κι ευχαριστώ εκ των προτέρων για τα φώτα σας..! :roll:
PanagiotisGV
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ Φεβ 09, 2018 3:16 am
Τοποθεσία: Υμηττός
Λάστιχα: Bf Goodrich KO2 AT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/R17
Suspension: +2'' Trailmaster
cb: Όχι
Aka: PanagiotisGV
Name: Παναγιώτης

Re: Macpherson vs διπλό ψαλίδι - τι παίζει με τα δικα μας..?

Δημοσίευσηαπό dpol » Παρ Αύγ 02, 2019 9:07 pm

Φιλε Παναγιωτη μιλας για 3 εντελως διαφορετικα στησιματα αναρτησης που το καθε ενα ειναι συνδεδεμενο με την φιλοσοφια του καθε αυτοκινητου.

Το MacPherson εχει πιο ασφαλτινο προορισμο, προσφερει καλυτερο διαβασμα του δρομου, λιγοτερους κραδασμους, καλυτερο τιμονι και οδικη συμπεριφορα.
Εκτος δρομου ποναει γιατι το σημειο στηριξης του ακρου ειναι ενα και μονο στο Top Mount , αυτο συνηθως τα φτυνει, οχι το ψαλιδι.

Το μονο ψαλιδι του GV ειναι υπεραρκετο για το χαρακτηρα του, ευαισθητο ειναι το ημιαξονιο, οταν ψηλωνεις πολυ αλλαζει γωνια και σε συνδιασμο με μεγαλα και τρακτερωτα λαστιχα κοβεται πιο ευκολα.

Η αναρτηση δεν εχει καμια σχεση με τα ημιαξονια :!: σε μαμα στησιμο, οταν αρχιζεις και την πειραζεις εχεις προβλημα και στα ημιαξονια οπω ειπαμε παραπανω.

Το GV δεν εχει MacPherson, εχει ξεχωριστα αμορτισερ ελατηρια.

Τωρα τα διπλα ψαλιδια τα συνανταμε σε αυτοκινητα μεγαλυτερου ογκου και βαρους οπως επισης και στα Pick Up,προσφερουν μεγαλυτερη αντοχη και καλυτερη στηριξη στο ακρο, καμια σχεση με ημιαξονια επισης.

Εν κατακλειδι τα ημιαξονια δεν εχουν σχεση με την αναρτηση αν δεν την πειραξεις, τα MacPherson ειναι ασφαλτινο στησιμο, τα διπλα ψαλιδια δινουν αντοχη στο ακρο σε μεγαλα βαρη, και τα καθαροαιμα εκτος δρομου, που αρχιζουν να εξαφανιζονται, εχουν αξονες μπρος πισω.

Εδω το νεο Mercedes G βγηκε με ψαλιδια μπροστα :doh:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11407
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Macpherson vs διπλό ψαλίδι - τι παίζει με τα δικα μας..?

Δημοσίευσηαπό PanagiotisGV » Παρ Αύγ 02, 2019 10:31 pm

Φίλε Δημήτρη καλησπέρα!

Καρτ αρχήν να σ ευχαριστήσω για την απάντηση σου. Αν κατάλαβα καλά και συνδιαστικα με τα όσα είπες,το Grand Vitara(σαν το δικό σου) με τα ξεχωριστά αμορτισερ-ελατήρια δεν του βάζουνε διπλό ψαλίδι γιατί πρακτικά δεν τα έχει ανάγκη λόγο χαμηλού βάρους, αλλά στην περίπτωση που το σηκώσεις πολύ έχει θέμα το ημιαξόνιο σωστά? Και το δικό του top mount που είναι κι αυτό ένα, δεν έχει θέμα σαν του NGV?

Και το NGV εχει MacPherson λόγω του πιο ασφαλτινου προσδιορισμού σε σχέση με το GV και τα καθαρόαιμα Να φανταστώ ότι κι αυτό θα έχει θέμα με το ημιαξόνιο στο σήκωμα?

Με συγχωρείς για τις πολλές ερωτήσεις αλλά πραγματικά έχω χαθεί με αυτό το κομμάτι και ειλικρινά με βοηθάς!
PanagiotisGV
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ Φεβ 09, 2018 3:16 am
Τοποθεσία: Υμηττός
Λάστιχα: Bf Goodrich KO2 AT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/R17
Suspension: +2'' Trailmaster
cb: Όχι
Aka: PanagiotisGV
Name: Παναγιώτης

Re: Macpherson vs διπλό ψαλίδι - τι παίζει με τα δικα μας..?

Δημοσίευσηαπό dpol » Σάβ Αύγ 03, 2019 11:06 am

Θεμα με τα ημιαξονια εχουν ολα οσα εχουν ανεξαρτητη αναρτηση μπροστα, οταν σηκωνεις το αμαξι με αναρτηση σηκωνεται και το διαφορικο και τα ημιαξονια παιρνουν μεγαλυτερη γωνια, οι περισσοτεροι με GV κατεβαζουμε το διαφορικο με αποστατες και επανερχεται η γωνια ως ενα σημειο αναλογα το ψηλωμα.

Στο GV το ακρο στηριζεται στο ελατηριο και αυτο με τη σειρα του σε σταθερο σημειο
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11407
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Macpherson vs διπλό ψαλίδι - τι παίζει με τα δικα μας..?

Δημοσίευσηαπό PanagiotisGV » Σάβ Αύγ 03, 2019 3:23 pm

Μάλιστα... αρα ασχέτως του μονού ή διπλού ψαλιδιού το ημιαξόνιο άπαξ και σηκωθεί η ανάρτηση έχει θέμα.. :doh: Και να σε ρωτήσω και κάτι σχετικά με την ευπάθεια των ημιαξωνίων(είναι ο κύριος φόβος μου για το NGV :cry: ). Γιατί βλέπω γενικώς τους κατόχους suzuki (είται Vitara είται GV είται NGV) να παραπονιούνται για τα ευπαθή ημιαξόνια και όχι πχ κατόχους toyota ή jeep ή και mitsubishi ακόμα , που το τελευταίο pajero στο κάτω κάτω έχει κι αυτό μπρός πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση? Τυχαίο γεγονός ή είναι θέμα κόστους ηλικών και γενικώς πιο ''ακριβών οχημάτων''?
PanagiotisGV
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ Φεβ 09, 2018 3:16 am
Τοποθεσία: Υμηττός
Λάστιχα: Bf Goodrich KO2 AT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/R17
Suspension: +2'' Trailmaster
cb: Όχι
Aka: PanagiotisGV
Name: Παναγιώτης

Re: Macpherson vs διπλό ψαλίδι - τι παίζει με τα δικα μας..?

Δημοσίευσηαπό Dimitris80 » Σάβ Αύγ 03, 2019 4:28 pm

Χωρίς να είμαι σίγουρος, νομίζω ότι τα δικά μας ημιαξόνια είναι πιο λεπτά και άρα πιο ευπαθή σε σχέσει με τα αυτοκίνητα που αναφέρεις.
Από προσωπική εμπειρία, ακόμα και τα δικά μας δεν είναι τόσο ευαίσθητα. Θα πρέπει να τα ζορίσεις αρκετά για να κοπούν.
Πάντα βέβαια θα πρέπει να γνωρίζουμε τι οδηγάμε, τι δυνατότητες και τι ιδιαιτερότητες έχει το αυτοκίνητό μας και ποια είναι τα όρια, τόσο τα δικά μας σαν οδηγοί, όσο και του οχήματός μας. Και φυσικά όταν πλησιάζουμε τα όρια να είμαστε έτοιμοι και για μικρό ζημιές (σε αυτή την κατηγορία βάζω ένα κομμένο ημιαξόνιο τουλάχιστον από θέμα κόστους)!
Άβαταρ μέλους
Dimitris80
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1240
Εγγραφή: Δευτ Απρ 03, 2017 1:15 pm
Τοποθεσία: ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
Λάστιχα: Κινέζικα
Διάσταση ελαστικών: 245/75/R16
Suspension: Custom
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Dimitris
Name: Δημήτρης

Re: Macpherson vs διπλό ψαλίδι - τι παίζει με τα δικα μας..?

Δημοσίευσηαπό PanagiotisGV » Σάβ Αύγ 03, 2019 6:45 pm

Σωστά..! Και κατά τη γνώμη σου φιλτατε, τι οδηγάμε και τι ιδιαιτερότητες πιστεύεις ότι θα έπρεπε να προσέξω? Θεωρώ ότι από τετρακίνηση τουλάχιστον ,δεν υστερούμε κάπου (αν εξαιρέσεις ένα πίσω μπλοκέ που θα ήταν καλοδεχούμενο)
PanagiotisGV
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ Φεβ 09, 2018 3:16 am
Τοποθεσία: Υμηττός
Λάστιχα: Bf Goodrich KO2 AT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/R17
Suspension: +2'' Trailmaster
cb: Όχι
Aka: PanagiotisGV
Name: Παναγιώτης

Re: Macpherson vs διπλό ψαλίδι - τι παίζει με τα δικα μας..?

Δημοσίευσηαπό Dimitris80 » Σάβ Αύγ 03, 2019 8:00 pm

Κατά τη γνώμη μου οδηγάμε ένα μοναδικό αυτοκίνητο που μπορεί και συνδυάζει άνεση και καλή οδική συμπεριφορά εντός δρόμου και ταυτόχρονα έχει αρκετές off road δυνατότητες.
Ναι ένα μπλοκέ θα βοηθούσε (και ήδη έχει βγει για εμάς) αλλά σε πιο οικονομικά επίπεδα, με ένα ψήλωμα μέχρι 7 cm, ένα mud λαστιχάκι και μπροστινή ποδιά (για να προστατέψεις το ψυγείο) το αυτοκίνητο καταφέρνει να πάει σε αρκετά μέρη.
Από εκεί και πέρα, λεφτά να έχεις να ρίξεις και βελτιώνεται περισσότερο. Μέχρι ενός σημείου βέβαια.

Για περισσότερα, μπορείς να δεις φώτος και βίντεο από τις εκδρομές μας μέχρι τώρα και από τη νέα σεζόν, θα είναι χαρά μας να σε έχουμε μαζί μας να διαπιστώσεις και μόνος σου (φυσικά με τη βοήθειά μας) τι, πώς, και που μπορείς να πας :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Dimitris80
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1240
Εγγραφή: Δευτ Απρ 03, 2017 1:15 pm
Τοποθεσία: ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
Λάστιχα: Κινέζικα
Διάσταση ελαστικών: 245/75/R16
Suspension: Custom
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Dimitris
Name: Δημήτρης

Re: Macpherson vs διπλό ψαλίδι - τι παίζει με τα δικα μας..?

Δημοσίευσηαπό ChristosJP » Σάβ Αύγ 03, 2019 8:19 pm

Εκεί θα πρέπει να προσεχείς ακόμα περισσότερο τα ημιαξονια.... Με μπλοκς και μάλιστα με Μαντείο καβούκι, το μόνο που θα υποφέρει θα είναι τα ημιαξονια....

Μήτσο πάντως σε ngv τα ημιαξονια πονάνε και σχετικά εύκολα.... Εγώ έχω κόψει χωρίς τρελό ζορισμα... Θεωρώ ότι είναι το αδύνατο σημείο του τούτου μας και το πρόβλημα ειναι οτι Δεν έχεις Και εναλλακτική ενισχυμενου....

Τι να κάνουμε;;;...
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια
άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Άβαταρ μέλους
ChristosJP
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2761
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2014 10:23 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: MAXXIS BIGHORN 764MT
Διάσταση ελαστικών: 225x75x16
Suspension: trailmaster
cb: Ναι
Name: Χρηστος

Re: Macpherson vs διπλό ψαλίδι - τι παίζει με τα δικα μας..?

Δημοσίευσηαπό Dimitris80 » Σάβ Αύγ 03, 2019 8:59 pm

ChristosJP έγραψε:Τι να κάνουμε;;;...

Να κάνουμε ομαδική εισαγωγή και να έχουμε από ένα σετ μαζί σε κάθε βόλτα; :dance: :mrgreen:
Πάντως το καλό είναι ότι κλειδώνεις το κεντρικό και γυρνάς πίσω αν σου κάτσει...
Εκτός από αυτό, για 5θυρο μέχρι και 2000cc δε νομίζω ότι υπάρχει καλύτερο για το συνδυασμό που το θέλουμε ;-)
Άβαταρ μέλους
Dimitris80
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1240
Εγγραφή: Δευτ Απρ 03, 2017 1:15 pm
Τοποθεσία: ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
Λάστιχα: Κινέζικα
Διάσταση ελαστικών: 245/75/R16
Suspension: Custom
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Dimitris
Name: Δημήτρης

Re: Macpherson vs διπλό ψαλίδι - τι παίζει με τα δικα μας..?

Δημοσίευσηαπό ChristosJP » Σάβ Αύγ 03, 2019 9:44 pm

Σωστός εις διπλούν!!!!!

Υ.Γ. αυτή η αυτόματη διόρθωση με σκοτώνει κάθε φορά...!!!!!!
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια
άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Άβαταρ μέλους
ChristosJP
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2761
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2014 10:23 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: MAXXIS BIGHORN 764MT
Διάσταση ελαστικών: 225x75x16
Suspension: trailmaster
cb: Ναι
Name: Χρηστος

Re: Macpherson vs διπλό ψαλίδι - τι παίζει με τα δικα μας..?

Δημοσίευσηαπό panoshm » Σάβ Αύγ 03, 2019 10:28 pm

ChristosJP έγραψε:με Μαντείο καβούκι
Έχουμε προσφορά από την Πυθία? :mrgreen:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30478
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Macpherson vs διπλό ψαλίδι - τι παίζει με τα δικα μας..?

Δημοσίευσηαπό ChristosJP » Σάβ Αύγ 03, 2019 10:59 pm

:oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa:

Το διάβασα και εγώ, αλλά βαρέθηκα να το διορθώσω.....Όμως το έγραψα και πιο πάνω, δεν φταίω εγώ, η ρημάδα η αυτόματη διόρθωση φταίει.... :violin:
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια
άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Άβαταρ μέλους
ChristosJP
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2761
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2014 10:23 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: MAXXIS BIGHORN 764MT
Διάσταση ελαστικών: 225x75x16
Suspension: trailmaster
cb: Ναι
Name: Χρηστος

Re: Macpherson vs διπλό ψαλίδι - τι παίζει με τα δικα μας..?

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Σάβ Αύγ 03, 2019 11:10 pm

Πως κ σε ποιο σημείο κόπηκε το ημιαξονιο εάν επιτρέπεται Χρήστο;
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Macpherson vs διπλό ψαλίδι - τι παίζει με τα δικα μας..?

Δημοσίευσηαπό ChristosJP » Σάβ Αύγ 03, 2019 11:28 pm

Σε μια βόλτα καλοκαιρινή στο Καντήλι που Πήγα μαζί με 2 συμφορουμιτες... Από ότι θυμάμαι κόπηκε στην άκρη του από την πλευρά του τροχού. Εκεί έχει κάτι σαν μπιλιοφορο μέσα το οποίο το πήρα στη μασχάλη....
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια
άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Άβαταρ μέλους
ChristosJP
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2761
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2014 10:23 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: MAXXIS BIGHORN 764MT
Διάσταση ελαστικών: 225x75x16
Suspension: trailmaster
cb: Ναι
Name: Χρηστος

Επόμενο

Επιστροφή στο Αναρτήσεις/Λάστιχα

ΤΑΣΟΣ_Μ Σάβ Μάιος 11, 2024 10:02 am Καλημέρα σε όλους
arahova Σάβ Μάιος 11, 2024 9:34 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Μάιος 11, 2024 6:45 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Μάιος 10, 2024 10:05 pm Καλησπέρα Χρήστο.
higraf Παρ Μάιος 10, 2024 7:02 pm Καλησπέρα παιδιά, εγω είμαι ήδη Ερέτρια καί αναμένω
arahova Παρ Μάιος 10, 2024 10:16 am Καλημέρα σε όλους.
gi@nn@kis Παρ Μάιος 10, 2024 8:43 am καλημερα !!
antonis1627 Παρ Μάιος 10, 2024 6:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Μάιος 09, 2024 1:23 pm Τετάρτη 15-5-2024 το καφεδάκι μας στην
arahova Πέμ Μάιος 09, 2024 9:43 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μάιος 09, 2024 6:13 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Μάιος 08, 2024 7:26 pm Καλησπέρα σας.
antonis1627 Τετ Μάιος 08, 2024 6:17 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Τρί Μάιος 07, 2024 10:03 pm Χριστός Ανέστη χρόνια πολλά
antonis1627 Τρί Μάιος 07, 2024 10:25 am Πέντε και σήμερα μέχρι την Κυριακή 12-5-2024 για τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τρί Μάιος 07, 2024 7:06 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Μάιος 06, 2024 5:00 pm Χριστός Ανέστη και καλή εβδομάδα.
nikos marathonitis Δευτ Μάιος 06, 2024 3:13 pm Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία σε όλους!Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες
antonis1627 Δευτ Μάιος 06, 2024 7:14 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
Tzivitzonis Κυρ Μάιος 05, 2024 2:52 pm Καλοκαιρινή κολεξιόν :idea:
arahova Κυρ Μάιος 05, 2024 9:30 am Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μάιος 05, 2024 7:05 am Καλήμερα σας.Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη.
Tzivitzonis Σάβ Μάιος 04, 2024 10:21 pm ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!! ΕΙΡΗΝΗ& ΑΓΑΠΗ!!
arahova Σάβ Μάιος 04, 2024 9:15 am Καλημέρα και καλή Ανάσταση σε όλους.
Διοματάρης Σάβ Μάιος 04, 2024 8:49 am Καλημέρα σας κύριοι και καλή Ανάσταση να έχουμε
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες