Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Σάβ Ιαν 23, 2010 6:56 pm

perroloco έγραψε:Οι χειροκίνητες πλύμνες μήπως έχουν κανένα θέμα στην εμπλοκή/απεμπλοκή τους αν η ζάντα έχει τακάρει στη λάσπη/χιόνι; Τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά στη λαβή τους.
Υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί πένσα ή άλλος μοχλός για να γυρίσει το διακοπτάκι;

Προσωπικά και παρόλο που έχω μεταχειρισμένες πλύμνες δεν έχει κολλήσει πουθενα στην εμπλοκη-απεμπλοκη...
μέσα η πλύμνη είναι με γρασσογραφίτη και έχει φλάτζες στεγανοποιησης αλλιώς βάζεις φλατζόκολλα όπως στην περίπτωση μου,οπότε μέσα δεν περνάει λάσπη η νερό.
μ΄΄αλλον δεν βλέπω να υπάρχει τέτοια περίπτωση να χρειαστεί πένσα!τώρα αν περάσει νερό και λάσπη μέσα ίσως να χρειαστέι καθάρισμα-γρασσάρισμα. :wink:
παρεπιτπόντως αν συμβεί κάτι τέτοιο στις δικές μου θα το δημοσιεύσω!
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό Escudocy » Δευτ Ιαν 25, 2010 6:23 pm

Χαιρετω την παρεα,

Ολα οσα λενε τα παιδια για τα προτερηματα των χειροκινητων εναντι των αυτοματων πλυμνων μπορω να τα διαβεβαιωσω και εγω.

Ο λογος που αντικατασταθηκαν με τις αυτοματες ειναι διοτι στην πλειοψηφια του ο κοσμος που θελει ενα απλο βοηθημα στην βολτα του εαν και εφοσον χρειαστει, και δεν εχει την δικη μας τρελα των βουνων και των λασπων, μπορει να κανει την δουλεια του ευκολα και χωρις να κατεβει απ το αυτοκινητο.

Αυτο το χωρις να κατεβει στα ματια του ΄΄κοινου΄΄ ενδιαφερομενου ειναι κατι που τραβαει.Και ουσιαστικα καποιος ''κοινος'' αγοραστης ποτε δεν θα επιδιωξει να καταλαβει ποια ειναι η πραγματικη διαφορα των δυο μεταξυ τους.

Παντως πιστευω οτι περαν της φθορας που επιφερουν στο συστημα η αυτοματες πλυμνες σε δυναμη δεν υστερουν σε τιποτα απο τις χειροκινητες.Ειναι απλα μια λεπτομερεια που αρεσει σε εμας που ασχολουμαστε πανω απ τον μεσο ορο ,να αναλυουμε τις δυνατοτητες της.Οποταν θα ελεγα στα παιδια που εχουν αυτοματες πλυμνες....μην αγχωνεστε δεν αξιζει να χαλατε την διαθεση σας.....αμα ξερετε την σωστη χρηση τους...οτι και να εχετε θα βγειτε απ τα δυσκολα :D

Το θεμα ειναι οτι οι χειροκινητες ΔΕΝ μπαινουν οταν εχεις κολλησει η εχεις μπει πια στα δυσκολα(εναντι του προτερηματος του να κατεβεις απ το αυτοκιμητο μεσα στις λασπες κλπ που δινουν οι αυτοματες). Μπαινοντας στο χωματοδρομο και γνωριζοντας οτι το εδαφος η ο καιρος θα σου επιβαλει την χρηση τους καποια στιγμη, τοτε κατεβαινεις και τις κλειδωνεις.

Ετσι εισαι στην φαση που ειναι οποιασδηποτε φιλος με αυτοματες πλυμνες πριν να εμπλεξει την τετρακινηση.

Οταν ερθει η ωρα να βαλεις την τετρακινηση, απλα με τον μοχλο απο μεσα εχεις επιλεξει αναλογως το τι χρειαζεται η ολη φαση και πριν το καταλαβεις εισαι πανω, καθαρος και ωραιος χωρις καταπονηση του συστηματος καθολου.Απεμπλεκεις της τετρακινηση και συνεχιζεις κανονικα στον χωματοδρομο με κλειδωμενες πλυμνες και χωρις την τετρακινηση εαν δεν την χρειαζεσαι πια.

Οταν βγεις ομως σε ασφαλτοΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΛΥΜΝΕΣ αλλιως θα κανεις μεγαλη ζημια!!!

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΑΡΓΑ ΣΤΟΥς ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ ΜΟΝΑΧΑ.Και δεν μπορω να το καταλαβω κιολας γιαυτο παρακαλω εαν μπορειτε να μου το εξηγησετε καλυτερα θα σας ειμουν υποχρεος :D Αφου εχω τετοια δυνατοτητα να ξερω τουλαχιστον γιατι και που την χρησιμοποιω, τι μπορει να μου δωσει :D

Ευχαριστω εκ των προτερων :D

Φιλικα

Χρυσανθος
Escudocy
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 9:15 am
Τοποθεσία: Κύπρος
Λάστιχα: BF Goodrich AT
Name: Χρύσανθος

Re:

Δημοσίευσηαπό DDesigner » Δευτ Ιαν 25, 2010 7:13 pm

KON.GV έγραψε:Παλικάρια ειδικά με τα 1,6 τρέχτε να βάλετε πλύμνες....πισωκίνητος με τα ίδια δεδομένα
(λ'αστιχα αναρτήσεις βάρος) "'επαιζα μια ταχύτητα πανω..μόνο 5η "τόσο μεγάλη διαφορα...
ένιωσα ειλικρινά "μακάκας"που ανεβοκατεβαίνω Αθήνα-Βερμιο κλπ πισωκίνητος και γυρνάνσε τσάμπα όλα τα μπροστινά σωθικά...
απλά κάτι που διαπιστώσαμε με τον JΟΗΝv6 είναι ότι το κλείδωμα πρέπει να γίνεται πριν μπούμε στο χώμα και όχι ακριβώς πριν το εμπόδιο για να ζεσταθουν λίγο και τα μπροστινά γραναζάκια. :wink:
και το δικό μας σύστημα είναι πολύ απλό....βγάζεις γρασάρεις την καινούρια με γρασσογραφίτη(γεία σου ρε φίλε Αλεξέλη)όχι υπερβολικά, στεγανοποιείς με φλατζόκολλα και βιδώνεις πάλι. :wink:
δεν έχουμε σωληνάκια υποπίεσης οπως πχ τα jimny.(που και εκέι είναι πολύ εύκολο). :wink:


:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Φίλε Κώστα σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια και τις συμβουλές σου... :D

Φίλτατοι VITAROclubήτες θα αρχίσω να φωνάζω και εγώ σε όλους τους κατόχους GV 1.6

ΒΑΛΤΕ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΕΣ ΠΛΗΜΝΕΣ!!!! ( και όχι τυρί FINA ) :lol: :lol:

Οι δικές μου εντυπώσεις από το πρώτο ταξίδι είναι απλά....ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ!!!!

ΑΘΗΝΑ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ - ΤΣΙΒΛΟΣ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΑΘΗΝΑ = Σύνολο ~500χλμ
Με μετρημένο μέσο όρο κατανάλωσης.....Προσοχή!!!.... -45% στο σύνολο των χλμ.
Γέμισα φεύγοντας και γύρισα με 1/4 ακόμα στο Ρεζερβουάρ.... :shock:
Παλαιότερα δεν μου έφτανε και έβαζα προσθήκη για να γυρίσω...

Το GV στην άσφαλτο πέταγε κυριολεκτικά!!!!! Με χαλαρό γκάζι, 5η στα 130km/h χωρίς ζόρια στο μοτέρ.. :)
Παλαιότερα στα 100km/h και με παραπάνω ζόρι στα 120km/h (ρουφίχτραααα) και μουγκριτά... :(

Το τιμόνι νομίζεις πως έχει και ηλεκτρική υποβοήθηση πλέον.....φτερόοοο... :dance:

Δεν το συζητώ....ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!

Και απο μούρη στο ζαντικό.... :think: ...ΔΕΙΤΕ ΜΟΝΗ ΣΑΣ!!! :D

PLIMNI1.jpg
PLIMNI1.jpg (137.42 KiB) 8565 προβολές


PLIMNI2.jpg
PLIMNI2.jpg (123.13 KiB) 8565 προβολές


ΚΩΣΤΑ ( konGV ) σε ευχαριστώ και πάλι για όλααααα :clap: :clap: :clap:
ΚΑΛΑ ΤΙΜΟΝΙΑαααα...ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ...ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ!!!...
Εικόνα
https://www.youtube.com/@ecoDesigner_GF_v6
Άβαταρ μέλους
DDesigner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2346
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 05, 2009 12:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ και σε όλη την Ελλάδα
Λάστιχα: MUD TERREN
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: DYI / KIB +8
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: ECO
Name: Μάκης

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό char » Δευτ Ιαν 25, 2010 7:48 pm

Έτσι μπράβο λεβέντη μου! :wink:
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό harijohn » Δευτ Ιαν 25, 2010 9:04 pm

ωραίες παιδιά καλοτάξιδες
Να ρωτήσω πόσο τις βάλατε?
Αιτία της ενασχόλησης μου με το βουνό είναι της όρασης μου η ανάγκη, που ζητεί να εξαντλεί τον ορίζοντα, προκειμένου να θρέψει με εικόνες, οσμές και ποικιλία χρωμάτων και σχημάτων τον αχόρταγο εγκέφαλο μου.
Άβαταρ μέλους
harijohn
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1172
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 6:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: ΚΥΒ-MAD
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Re:

Δημοσίευσηαπό panoshm » Δευτ Ιαν 25, 2010 9:29 pm

DDesigner έγραψε:ΑΘΗΝΑ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ - ΤΣΙΒΛΟΣ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΑΘΗΝΑ = Σύνολο ~500χλμ
Με μετρημένο μέσο όρο κατανάλωσης.....Προσοχή!!!.... -45% στο σύνολο των χλμ.
Γέμισα φεύγοντας και γύρισα με 1/4 ακόμα στο Ρεζερβουάρ.... :shock:
Παλαιότερα δεν μου έφτανε και έβαζα προσθήκη για να γυρίσω...

Το GV στην άσφαλτο πέταγε κυριολεκτικά!!!!! Με χαλαρό γκάζι, 5η στα 130km/h χωρίς ζόρια στο μοτέρ.. :)
Παλαιότερα στα 100km/h και με παραπάνω ζόρι στα 120km/h (ρουφίχτραααα) και μουγκριτά... :(

Το τιμόνι νομίζεις πως έχει και ηλεκτρική υποβοήθηση πλέον.....φτερόοοο... :dance:

Δεν το συζητώ....ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!

To εξηγείς λιγουλάκι αυτό? Ισχύει και για τα 2lit?
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Δευτ Ιαν 25, 2010 10:23 pm

Μάκη μπράβο φίλε καλορίζικες :clap: :clap: :clap:

θεούλη μου στείλε και σε εμένα πλύμνες σε παρακαλώ :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:
Επισκέπτης
 

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Δευτ Ιαν 25, 2010 10:49 pm

harijohn έγραψε:ωραίες παιδιά καλοτάξιδες
Να ρωτήσω πόσο τις βάλατε?
στην πόλη σου τις πουλάνε....160 ευρά :wink: californiaclub.. :wink:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Re:

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Δευτ Ιαν 25, 2010 10:53 pm

panoshm έγραψε:
DDesigner έγραψε:ΑΘΗΝΑ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ - ΤΣΙΒΛΟΣ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΑΘΗΝΑ = Σύνολο ~500χλμ
Με μετρημένο μέσο όρο κατανάλωσης.....Προσοχή!!!.... -45% στο σύνολο των χλμ.
Γέμισα φεύγοντας και γύρισα με 1/4 ακόμα στο Ρεζερβουάρ.... :shock:
Παλαιότερα δεν μου έφτανε και έβαζα προσθήκη για να γυρίσω...

Το GV στην άσφαλτο πέταγε κυριολεκτικά!!!!! Με χαλαρό γκάζι, 5η στα 130km/h χωρίς ζόρια στο μοτέρ.. :)
Παλαιότερα στα 100km/h και με παραπάνω ζόρι στα 120km/h (ρουφίχτραααα) και μουγκριτά... :(

Το τιμόνι νομίζεις πως έχει και ηλεκτρική υποβοήθηση πλέον.....φτερόοοο... :dance:

Δεν το συζητώ....ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!

To εξηγείς λιγουλάκι αυτό? Ισχύει και για τα 2lit?

τόσο καιρό το γραφω......τα δικά μας μοντέλα και τα 2λιτρα έχουν φίξ πλύμνες και είναι ΜΟΝΙΜΑ ΚΛΕΙΔΩΜΈΝΕΣ....ΟΠΌΤΕ τσάμπα κλώθουνε τα εμπρός σωθικά σου όταν είσαι πισωκίνητος......τα έχω ήδει γράψει! :wink:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Re:

Δημοσίευσηαπό panoshm » Δευτ Ιαν 25, 2010 10:59 pm

KON.GV έγραψε:
panoshm έγραψε:
DDesigner έγραψε:ΑΘΗΝΑ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ - ΤΣΙΒΛΟΣ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΑΘΗΝΑ = Σύνολο ~500χλμ
Με μετρημένο μέσο όρο κατανάλωσης.....Προσοχή!!!.... -45% στο σύνολο των χλμ.
Γέμισα φεύγοντας και γύρισα με 1/4 ακόμα στο Ρεζερβουάρ.... :shock:
Παλαιότερα δεν μου έφτανε και έβαζα προσθήκη για να γυρίσω...

Το GV στην άσφαλτο πέταγε κυριολεκτικά!!!!! Με χαλαρό γκάζι, 5η στα 130km/h χωρίς ζόρια στο μοτέρ.. :)
Παλαιότερα στα 100km/h και με παραπάνω ζόρι στα 120km/h (ρουφίχτραααα) και μουγκριτά... :(

Το τιμόνι νομίζεις πως έχει και ηλεκτρική υποβοήθηση πλέον.....φτερόοοο... :dance:

Δεν το συζητώ....ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!

To εξηγείς λιγουλάκι αυτό? Ισχύει και για τα 2lit?

τόσο καιρό το γραφω......τα δικά μας μοντέλα και τα 2λιτρα έχουν φίξ πλύμνες και είναι ΜΟΝΙΜΑ ΚΛΕΙΔΩΜΈΝΕΣ....ΟΠΌΤΕ τσάμπα κλώθουνε τα εμπρός σωθικά σου όταν είσαι πισωκίνητος......τα έχω ήδει γράψει! :wink:

Για την κατανάλωση και για την δύναμη του κινητήρα ζητάω περισσότερα Κώστα... (και παραμένει το ερώτημα φυσικά...)
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Δευτ Ιαν 25, 2010 11:04 pm

Escudocy έγραψε:1)Οταν βγεις ομως σε ασφαλτοΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΛΥΜΝΕΣ αλλιως θα κανεις μεγαλη ζημια!!!

2)ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΑΡΓΑ ΣΤΟΥς ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ ΜΟΝΑΧΑ.Και δεν μπορω να το καταλαβω κιολας γιαυτο παρακαλω εαν μπορειτε να μου το εξηγησετε καλυτερα θα σας ειμουν υποχρεος :D Αφου εχω τετοια δυνατοτητα να ξερω τουλαχιστον γιατι και που την χρησιμοποιω, τι μπορει να μου δωσει :D

Ευχαριστω εκ των προτερων :D

Φιλικα

Χρυσανθος

φίλε Χρύσανθε.....για το 1)...δεν ισχύει......γιατί από μαμά τα δικά μας gv είναι μονιμα κειδωμένα με φιξ πλύμνες....απλά αν δεν τις ελευθερώσεις...τότε δεν θα έχεις οικονομία-λιγότερες φθορες σε πλύμνες και ότι άλλο καλό σου δίνει η πλύμνη ελε'ύθερου τροχασμού!οπότε μην τις αγοράζεις αν βαριέσαι αν τις ελευθερώνεις.....
2)τα κοντά μονο πισω χρησιμέυουν.....σε ρυμούλκηση σε άσφαλτο τρειλερ η φουσκωτό....στο να κάνεις μανούβρες με πολύ φορτίο σε ανηφόρες χωρίς να χρειαστεί να πάρει φωτιά ο δίσκος.....γενικά σε στεγνό έδαφος που τα κον΄τα με κλειδωμένο το κεντρικό είναιο απαγορευτική ενέργεια.....δοκιμασέ να στρίψεις με αργα σε άσφαλτο.....ενώ τραβάς τρέυλερ η φουσκωτό πολύ βαρυ..... :wink:
επίσης πολλές φορες τυχαίνει να είσαι φορτωμένος με 4 άτομα σε χωματόδρομο ανηφορικό που έχεις καλή πρόσφυση αλλά με τα γρήγορα πισωκί΄νητος είσαι μόνιμα 1η ...με τα κοντά πίσω θα βάλεις και 3...οπότε δνε καταπονεις τον δίσκο ακόμη μια φορα....θέλεις και άλλα παραδείγαμτα???
επίσης......ποτέ μα ποτε δεν θα κλειδώσεις τις πλύμνες μέσα στο εμπόδιο.....πάντα πριν....όπως και τα κοντά..προσωπικά προτείνω 1 χλμ πριν τα χωσίδια για να ζεσταθούν και οι βαλβολίνες εμπρος.
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Re:

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Δευτ Ιαν 25, 2010 11:07 pm

panoshm έγραψε:Για την κατανάλωση και για την δύναμη του κινητήρα ζητάω περισσότερα Κώστα... (και παραμένει το ερώτημα φυσικά...)

φίλε Πάνο αν με το 2λιτρό ζητάς περισσότερα....τότε είσαι σε λάθος θεματική εντότητα...βάλε γρανάζια από 1,6 και με πλύμνες μαζί θα θέλεις 235/75/16 ελαστικά για να είσαι μαμά....γιατί με τα μαμά θα πετάς......δεν θα μαζεύεται....τι άλλο ψάχνεις δλδ?ακόμη και με πλύμνες εέυθερου τροχασμού πολλά θα γλίτώσεις....'αντε και να βγω λιγουλάκι εκτός θέματος....κόψε επίσης το ρημαδοκαταλύτη σου που πνίγει το μοτερ και χωσε ελέυθερο 200τρυπο....γιούρο 4.....εκεί είναι που θα χαζεψεις και δεν θα το πιστέυεις...και νόμιμος φυσικα. :wink:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Δευτ Ιαν 25, 2010 11:12 pm

Μάκη καλοτάξιδες.......το ξέρω θα τις χαρείς....κουτί κάτσανε.....μπράβο...... :wink: :wink:
και που σαι.....την κόκκινη κόλλα σπειρωματος.. πετα την.....μόνο μπλε.... :lol: :lol: :lol: και από λίγη... :lol: :lol:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Re:

Δημοσίευσηαπό panoshm » Δευτ Ιαν 25, 2010 11:16 pm

KON.GV έγραψε:
panoshm έγραψε:Για την κατανάλωση και για την δύναμη του κινητήρα ζητάω περισσότερα Κώστα... (και παραμένει το ερώτημα φυσικά...)

φίλε Πάνο αν με το 2λιτρό ζητάς περισσότερα....τότε είσαι σε λάθος θεματική εντότητα...βάλε γρανάζια από 1,6 και με πλύμνες μαζί θα θέλεις 235/75/16 ελαστικά για να είσαι μαμά....γιατί με τα μαμά θα πετάς......δεν θα μαζεύεται....τι άλλο ψάχνεις δλδ?ακόμη και με πλύμνες εέυθερου τροχασμού πολλά θα γλίτώσεις....

Όχι ρε Κώστα, δε κατάλαβες, δεν ζητάω περισσότερη δύναμη... Απλά ρωτάω αν βάλω εγώ πλύμνες ελεύθερου τροχασμού, θα έχω χαμηλώτερη κατανάλωση? (είναι ένα "φλέγον" θέμα για την τσέπη μου αυτό :lol: ) Επίσης για το πισωκίνητος με αργά, πίστεψέ με, έχω βρεθεί αρκετές φορές σε μεγάλες ανηφορικές στροφές, να με κόβει ο μπροστινός και από 2α να αναγκάζομαι να κατέβω σε 1η και μέχρι να μπορέσει να τραβήξει μετά πάλι η 2α να έχω φτάσει στην επόμενη ανηφορική φουρκέτα με τον ίδιον μπροστά μου που να με ξανακόβει και φτου πάλι 1η κλπ κλπ κλπ...

Γι 'αυτό ρωτάω...

Τώρα αν το θέμα με τα μαμά (διάσταση) λάστιχα, είναι "θέμα", αυτό το ξέρεις εσύ καλύτερα, γι αυτό το θέμα θα σε ρωτήσω περισσότερα στο καφέ :wink:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Δευτ Ιαν 25, 2010 11:20 pm

με την πρώτη ευκαιρία φίλε Πάνο χώσε πλύμνες.....δεν το λέω τυχαία....θα δεις τρομερή βελτίωση-ελευθερία...ετε θα την εκμεταλευτείς για οικονομία είτε για να γίνεις και εσυ γκαζορέιτορ.... :lol: :lol:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες