Σελίδα 5 από 55

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 23, 2010 6:56 pm
από KON.GV
perroloco έγραψε:Οι χειροκίνητες πλύμνες μήπως έχουν κανένα θέμα στην εμπλοκή/απεμπλοκή τους αν η ζάντα έχει τακάρει στη λάσπη/χιόνι; Τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά στη λαβή τους.
Υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί πένσα ή άλλος μοχλός για να γυρίσει το διακοπτάκι;

Προσωπικά και παρόλο που έχω μεταχειρισμένες πλύμνες δεν έχει κολλήσει πουθενα στην εμπλοκη-απεμπλοκη...
μέσα η πλύμνη είναι με γρασσογραφίτη και έχει φλάτζες στεγανοποιησης αλλιώς βάζεις φλατζόκολλα όπως στην περίπτωση μου,οπότε μέσα δεν περνάει λάσπη η νερό.
μ΄΄αλλον δεν βλέπω να υπάρχει τέτοια περίπτωση να χρειαστεί πένσα!τώρα αν περάσει νερό και λάσπη μέσα ίσως να χρειαστέι καθάρισμα-γρασσάρισμα. :wink:
παρεπιτπόντως αν συμβεί κάτι τέτοιο στις δικές μου θα το δημοσιεύσω!

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 6:23 pm
από Escudocy
Χαιρετω την παρεα,

Ολα οσα λενε τα παιδια για τα προτερηματα των χειροκινητων εναντι των αυτοματων πλυμνων μπορω να τα διαβεβαιωσω και εγω.

Ο λογος που αντικατασταθηκαν με τις αυτοματες ειναι διοτι στην πλειοψηφια του ο κοσμος που θελει ενα απλο βοηθημα στην βολτα του εαν και εφοσον χρειαστει, και δεν εχει την δικη μας τρελα των βουνων και των λασπων, μπορει να κανει την δουλεια του ευκολα και χωρις να κατεβει απ το αυτοκινητο.

Αυτο το χωρις να κατεβει στα ματια του ΄΄κοινου΄΄ ενδιαφερομενου ειναι κατι που τραβαει.Και ουσιαστικα καποιος ''κοινος'' αγοραστης ποτε δεν θα επιδιωξει να καταλαβει ποια ειναι η πραγματικη διαφορα των δυο μεταξυ τους.

Παντως πιστευω οτι περαν της φθορας που επιφερουν στο συστημα η αυτοματες πλυμνες σε δυναμη δεν υστερουν σε τιποτα απο τις χειροκινητες.Ειναι απλα μια λεπτομερεια που αρεσει σε εμας που ασχολουμαστε πανω απ τον μεσο ορο ,να αναλυουμε τις δυνατοτητες της.Οποταν θα ελεγα στα παιδια που εχουν αυτοματες πλυμνες....μην αγχωνεστε δεν αξιζει να χαλατε την διαθεση σας.....αμα ξερετε την σωστη χρηση τους...οτι και να εχετε θα βγειτε απ τα δυσκολα :D

Το θεμα ειναι οτι οι χειροκινητες ΔΕΝ μπαινουν οταν εχεις κολλησει η εχεις μπει πια στα δυσκολα(εναντι του προτερηματος του να κατεβεις απ το αυτοκιμητο μεσα στις λασπες κλπ που δινουν οι αυτοματες). Μπαινοντας στο χωματοδρομο και γνωριζοντας οτι το εδαφος η ο καιρος θα σου επιβαλει την χρηση τους καποια στιγμη, τοτε κατεβαινεις και τις κλειδωνεις.

Ετσι εισαι στην φαση που ειναι οποιασδηποτε φιλος με αυτοματες πλυμνες πριν να εμπλεξει την τετρακινηση.

Οταν ερθει η ωρα να βαλεις την τετρακινηση, απλα με τον μοχλο απο μεσα εχεις επιλεξει αναλογως το τι χρειαζεται η ολη φαση και πριν το καταλαβεις εισαι πανω, καθαρος και ωραιος χωρις καταπονηση του συστηματος καθολου.Απεμπλεκεις της τετρακινηση και συνεχιζεις κανονικα στον χωματοδρομο με κλειδωμενες πλυμνες και χωρις την τετρακινηση εαν δεν την χρειαζεσαι πια.

Οταν βγεις ομως σε ασφαλτοΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΛΥΜΝΕΣ αλλιως θα κανεις μεγαλη ζημια!!!

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΑΡΓΑ ΣΤΟΥς ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ ΜΟΝΑΧΑ.Και δεν μπορω να το καταλαβω κιολας γιαυτο παρακαλω εαν μπορειτε να μου το εξηγησετε καλυτερα θα σας ειμουν υποχρεος :D Αφου εχω τετοια δυνατοτητα να ξερω τουλαχιστον γιατι και που την χρησιμοποιω, τι μπορει να μου δωσει :D

Ευχαριστω εκ των προτερων :D

Φιλικα

Χρυσανθος

Re:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 7:13 pm
από DDesigner
KON.GV έγραψε:Παλικάρια ειδικά με τα 1,6 τρέχτε να βάλετε πλύμνες....πισωκίνητος με τα ίδια δεδομένα
(λ'αστιχα αναρτήσεις βάρος) "'επαιζα μια ταχύτητα πανω..μόνο 5η "τόσο μεγάλη διαφορα...
ένιωσα ειλικρινά "μακάκας"που ανεβοκατεβαίνω Αθήνα-Βερμιο κλπ πισωκίνητος και γυρνάνσε τσάμπα όλα τα μπροστινά σωθικά...
απλά κάτι που διαπιστώσαμε με τον JΟΗΝv6 είναι ότι το κλείδωμα πρέπει να γίνεται πριν μπούμε στο χώμα και όχι ακριβώς πριν το εμπόδιο για να ζεσταθουν λίγο και τα μπροστινά γραναζάκια. :wink:
και το δικό μας σύστημα είναι πολύ απλό....βγάζεις γρασάρεις την καινούρια με γρασσογραφίτη(γεία σου ρε φίλε Αλεξέλη)όχι υπερβολικά, στεγανοποιείς με φλατζόκολλα και βιδώνεις πάλι. :wink:
δεν έχουμε σωληνάκια υποπίεσης οπως πχ τα jimny.(που και εκέι είναι πολύ εύκολο). :wink:


:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Φίλε Κώστα σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια και τις συμβουλές σου... :D

Φίλτατοι VITAROclubήτες θα αρχίσω να φωνάζω και εγώ σε όλους τους κατόχους GV 1.6

ΒΑΛΤΕ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΕΣ ΠΛΗΜΝΕΣ!!!! ( και όχι τυρί FINA ) :lol: :lol:

Οι δικές μου εντυπώσεις από το πρώτο ταξίδι είναι απλά....ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ!!!!

ΑΘΗΝΑ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ - ΤΣΙΒΛΟΣ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΑΘΗΝΑ = Σύνολο ~500χλμ
Με μετρημένο μέσο όρο κατανάλωσης.....Προσοχή!!!.... -45% στο σύνολο των χλμ.
Γέμισα φεύγοντας και γύρισα με 1/4 ακόμα στο Ρεζερβουάρ.... :shock:
Παλαιότερα δεν μου έφτανε και έβαζα προσθήκη για να γυρίσω...

Το GV στην άσφαλτο πέταγε κυριολεκτικά!!!!! Με χαλαρό γκάζι, 5η στα 130km/h χωρίς ζόρια στο μοτέρ.. :)
Παλαιότερα στα 100km/h και με παραπάνω ζόρι στα 120km/h (ρουφίχτραααα) και μουγκριτά... :(

Το τιμόνι νομίζεις πως έχει και ηλεκτρική υποβοήθηση πλέον.....φτερόοοο... :dance:

Δεν το συζητώ....ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!

Και απο μούρη στο ζαντικό.... :think: ...ΔΕΙΤΕ ΜΟΝΗ ΣΑΣ!!! :D

PLIMNI1.jpg
PLIMNI1.jpg (137.42 KiB) 8584 προβολές


PLIMNI2.jpg
PLIMNI2.jpg (123.13 KiB) 8584 προβολές


ΚΩΣΤΑ ( konGV ) σε ευχαριστώ και πάλι για όλααααα :clap: :clap: :clap:

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 7:48 pm
από char
Έτσι μπράβο λεβέντη μου! :wink:

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 9:04 pm
από harijohn
ωραίες παιδιά καλοτάξιδες
Να ρωτήσω πόσο τις βάλατε?

Re: Re:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 9:29 pm
από panoshm
DDesigner έγραψε:ΑΘΗΝΑ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ - ΤΣΙΒΛΟΣ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΑΘΗΝΑ = Σύνολο ~500χλμ
Με μετρημένο μέσο όρο κατανάλωσης.....Προσοχή!!!.... -45% στο σύνολο των χλμ.
Γέμισα φεύγοντας και γύρισα με 1/4 ακόμα στο Ρεζερβουάρ.... :shock:
Παλαιότερα δεν μου έφτανε και έβαζα προσθήκη για να γυρίσω...

Το GV στην άσφαλτο πέταγε κυριολεκτικά!!!!! Με χαλαρό γκάζι, 5η στα 130km/h χωρίς ζόρια στο μοτέρ.. :)
Παλαιότερα στα 100km/h και με παραπάνω ζόρι στα 120km/h (ρουφίχτραααα) και μουγκριτά... :(

Το τιμόνι νομίζεις πως έχει και ηλεκτρική υποβοήθηση πλέον.....φτερόοοο... :dance:

Δεν το συζητώ....ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!

To εξηγείς λιγουλάκι αυτό? Ισχύει και για τα 2lit?

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 10:23 pm
από Επισκέπτης
Μάκη μπράβο φίλε καλορίζικες :clap: :clap: :clap:

θεούλη μου στείλε και σε εμένα πλύμνες σε παρακαλώ :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 10:49 pm
από KON.GV
harijohn έγραψε:ωραίες παιδιά καλοτάξιδες
Να ρωτήσω πόσο τις βάλατε?
στην πόλη σου τις πουλάνε....160 ευρά :wink: californiaclub.. :wink:

Re: Re:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 10:53 pm
από KON.GV
panoshm έγραψε:
DDesigner έγραψε:ΑΘΗΝΑ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ - ΤΣΙΒΛΟΣ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΑΘΗΝΑ = Σύνολο ~500χλμ
Με μετρημένο μέσο όρο κατανάλωσης.....Προσοχή!!!.... -45% στο σύνολο των χλμ.
Γέμισα φεύγοντας και γύρισα με 1/4 ακόμα στο Ρεζερβουάρ.... :shock:
Παλαιότερα δεν μου έφτανε και έβαζα προσθήκη για να γυρίσω...

Το GV στην άσφαλτο πέταγε κυριολεκτικά!!!!! Με χαλαρό γκάζι, 5η στα 130km/h χωρίς ζόρια στο μοτέρ.. :)
Παλαιότερα στα 100km/h και με παραπάνω ζόρι στα 120km/h (ρουφίχτραααα) και μουγκριτά... :(

Το τιμόνι νομίζεις πως έχει και ηλεκτρική υποβοήθηση πλέον.....φτερόοοο... :dance:

Δεν το συζητώ....ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!

To εξηγείς λιγουλάκι αυτό? Ισχύει και για τα 2lit?

τόσο καιρό το γραφω......τα δικά μας μοντέλα και τα 2λιτρα έχουν φίξ πλύμνες και είναι ΜΟΝΙΜΑ ΚΛΕΙΔΩΜΈΝΕΣ....ΟΠΌΤΕ τσάμπα κλώθουνε τα εμπρός σωθικά σου όταν είσαι πισωκίνητος......τα έχω ήδει γράψει! :wink:

Re: Re:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 10:59 pm
από panoshm
KON.GV έγραψε:
panoshm έγραψε:
DDesigner έγραψε:ΑΘΗΝΑ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ - ΤΣΙΒΛΟΣ -> ΑΚΡΑΤΑ -> ΑΘΗΝΑ = Σύνολο ~500χλμ
Με μετρημένο μέσο όρο κατανάλωσης.....Προσοχή!!!.... -45% στο σύνολο των χλμ.
Γέμισα φεύγοντας και γύρισα με 1/4 ακόμα στο Ρεζερβουάρ.... :shock:
Παλαιότερα δεν μου έφτανε και έβαζα προσθήκη για να γυρίσω...

Το GV στην άσφαλτο πέταγε κυριολεκτικά!!!!! Με χαλαρό γκάζι, 5η στα 130km/h χωρίς ζόρια στο μοτέρ.. :)
Παλαιότερα στα 100km/h και με παραπάνω ζόρι στα 120km/h (ρουφίχτραααα) και μουγκριτά... :(

Το τιμόνι νομίζεις πως έχει και ηλεκτρική υποβοήθηση πλέον.....φτερόοοο... :dance:

Δεν το συζητώ....ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!

To εξηγείς λιγουλάκι αυτό? Ισχύει και για τα 2lit?

τόσο καιρό το γραφω......τα δικά μας μοντέλα και τα 2λιτρα έχουν φίξ πλύμνες και είναι ΜΟΝΙΜΑ ΚΛΕΙΔΩΜΈΝΕΣ....ΟΠΌΤΕ τσάμπα κλώθουνε τα εμπρός σωθικά σου όταν είσαι πισωκίνητος......τα έχω ήδει γράψει! :wink:

Για την κατανάλωση και για την δύναμη του κινητήρα ζητάω περισσότερα Κώστα... (και παραμένει το ερώτημα φυσικά...)

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 11:04 pm
από KON.GV
Escudocy έγραψε:1)Οταν βγεις ομως σε ασφαλτοΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΛΥΜΝΕΣ αλλιως θα κανεις μεγαλη ζημια!!!

2)ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΑΡΓΑ ΣΤΟΥς ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ ΜΟΝΑΧΑ.Και δεν μπορω να το καταλαβω κιολας γιαυτο παρακαλω εαν μπορειτε να μου το εξηγησετε καλυτερα θα σας ειμουν υποχρεος :D Αφου εχω τετοια δυνατοτητα να ξερω τουλαχιστον γιατι και που την χρησιμοποιω, τι μπορει να μου δωσει :D

Ευχαριστω εκ των προτερων :D

Φιλικα

Χρυσανθος

φίλε Χρύσανθε.....για το 1)...δεν ισχύει......γιατί από μαμά τα δικά μας gv είναι μονιμα κειδωμένα με φιξ πλύμνες....απλά αν δεν τις ελευθερώσεις...τότε δεν θα έχεις οικονομία-λιγότερες φθορες σε πλύμνες και ότι άλλο καλό σου δίνει η πλύμνη ελε'ύθερου τροχασμού!οπότε μην τις αγοράζεις αν βαριέσαι αν τις ελευθερώνεις.....
2)τα κοντά μονο πισω χρησιμέυουν.....σε ρυμούλκηση σε άσφαλτο τρειλερ η φουσκωτό....στο να κάνεις μανούβρες με πολύ φορτίο σε ανηφόρες χωρίς να χρειαστεί να πάρει φωτιά ο δίσκος.....γενικά σε στεγνό έδαφος που τα κον΄τα με κλειδωμένο το κεντρικό είναιο απαγορευτική ενέργεια.....δοκιμασέ να στρίψεις με αργα σε άσφαλτο.....ενώ τραβάς τρέυλερ η φουσκωτό πολύ βαρυ..... :wink:
επίσης πολλές φορες τυχαίνει να είσαι φορτωμένος με 4 άτομα σε χωματόδρομο ανηφορικό που έχεις καλή πρόσφυση αλλά με τα γρήγορα πισωκί΄νητος είσαι μόνιμα 1η ...με τα κοντά πίσω θα βάλεις και 3...οπότε δνε καταπονεις τον δίσκο ακόμη μια φορα....θέλεις και άλλα παραδείγαμτα???
επίσης......ποτέ μα ποτε δεν θα κλειδώσεις τις πλύμνες μέσα στο εμπόδιο.....πάντα πριν....όπως και τα κοντά..προσωπικά προτείνω 1 χλμ πριν τα χωσίδια για να ζεσταθούν και οι βαλβολίνες εμπρος.

Re: Re:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 11:07 pm
από KON.GV
panoshm έγραψε:Για την κατανάλωση και για την δύναμη του κινητήρα ζητάω περισσότερα Κώστα... (και παραμένει το ερώτημα φυσικά...)

φίλε Πάνο αν με το 2λιτρό ζητάς περισσότερα....τότε είσαι σε λάθος θεματική εντότητα...βάλε γρανάζια από 1,6 και με πλύμνες μαζί θα θέλεις 235/75/16 ελαστικά για να είσαι μαμά....γιατί με τα μαμά θα πετάς......δεν θα μαζεύεται....τι άλλο ψάχνεις δλδ?ακόμη και με πλύμνες εέυθερου τροχασμού πολλά θα γλίτώσεις....'αντε και να βγω λιγουλάκι εκτός θέματος....κόψε επίσης το ρημαδοκαταλύτη σου που πνίγει το μοτερ και χωσε ελέυθερο 200τρυπο....γιούρο 4.....εκεί είναι που θα χαζεψεις και δεν θα το πιστέυεις...και νόμιμος φυσικα. :wink:

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 11:12 pm
από KON.GV
Μάκη καλοτάξιδες.......το ξέρω θα τις χαρείς....κουτί κάτσανε.....μπράβο...... :wink: :wink:
και που σαι.....την κόκκινη κόλλα σπειρωματος.. πετα την.....μόνο μπλε.... :lol: :lol: :lol: και από λίγη... :lol: :lol:

Re: Re:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 11:16 pm
από panoshm
KON.GV έγραψε:
panoshm έγραψε:Για την κατανάλωση και για την δύναμη του κινητήρα ζητάω περισσότερα Κώστα... (και παραμένει το ερώτημα φυσικά...)

φίλε Πάνο αν με το 2λιτρό ζητάς περισσότερα....τότε είσαι σε λάθος θεματική εντότητα...βάλε γρανάζια από 1,6 και με πλύμνες μαζί θα θέλεις 235/75/16 ελαστικά για να είσαι μαμά....γιατί με τα μαμά θα πετάς......δεν θα μαζεύεται....τι άλλο ψάχνεις δλδ?ακόμη και με πλύμνες εέυθερου τροχασμού πολλά θα γλίτώσεις....

Όχι ρε Κώστα, δε κατάλαβες, δεν ζητάω περισσότερη δύναμη... Απλά ρωτάω αν βάλω εγώ πλύμνες ελεύθερου τροχασμού, θα έχω χαμηλώτερη κατανάλωση? (είναι ένα "φλέγον" θέμα για την τσέπη μου αυτό :lol: ) Επίσης για το πισωκίνητος με αργά, πίστεψέ με, έχω βρεθεί αρκετές φορές σε μεγάλες ανηφορικές στροφές, να με κόβει ο μπροστινός και από 2α να αναγκάζομαι να κατέβω σε 1η και μέχρι να μπορέσει να τραβήξει μετά πάλι η 2α να έχω φτάσει στην επόμενη ανηφορική φουρκέτα με τον ίδιον μπροστά μου που να με ξανακόβει και φτου πάλι 1η κλπ κλπ κλπ...

Γι 'αυτό ρωτάω...

Τώρα αν το θέμα με τα μαμά (διάσταση) λάστιχα, είναι "θέμα", αυτό το ξέρεις εσύ καλύτερα, γι αυτό το θέμα θα σε ρωτήσω περισσότερα στο καφέ :wink:

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 25, 2010 11:20 pm
από KON.GV
με την πρώτη ευκαιρία φίλε Πάνο χώσε πλύμνες.....δεν το λέω τυχαία....θα δεις τρομερή βελτίωση-ελευθερία...ετε θα την εκμεταλευτείς για οικονομία είτε για να γίνεις και εσυ γκαζορέιτορ.... :lol: :lol: