WildBoar έγραψε:Είχα αλλάξει μπροστινά τακάκια στο πρώτο service μόλις στα 12.000 χλμ. Τώρα στα 30.000 χλμ άκουγα ένα σφύριγμα στον ένα τροχό τελικά χρειαζόταν και πάλι αλλαγή στα τακάκια. Ο μηχανικός μου είπε οτι φταίει που κάνω τα περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη ή ότι οδηγώ νευρικά και το αμάξι είναι βαρύ και με μεγάλη ροπή. Οδηγώ πολύ χαλαρά και δεν τρέχω, άρα φταίνε οι διαδρομές που κάνω καθημερινά μέσα στην Αθήνα μάλλον. Είναι φυσιολογικό όμως να αλλάζω σε τόσα λίγα χιλιόμετρα τακάκια και μάλιστα γνήσια αντιπροσωπείας ; Στο προηγούμενο αυτοκίνητο, το οποίο ζόριζα αρκετά , δεν άλλαζα συχνά τακάκια. Επίσης 2 φίλοι που τους είχα δώσει να κάνουν βόλτα το αμάξι μου είπαν και οι 2 ότι δεν έχει καλή αίσθηση στο φρενάρισμα. Οι υπόλοιποι έχετε κάποια αντίστοιχη εμπειρία;
Το σωστό είναι να μην συγκρίνουμε τα φρένα – τακάκια του Vitara με άλλα αυτοκίνητα, δεν έχει νόημα. Μια χαρά είναι τα φρένα του πες στους φίλους σου.
Με τις περιγραφές που μας έδωσες θα έλεγα ότι δεν φταίνε τα τακάκια. Η συνεχής μετακίνησή σου μέσα στο κέντρο αλλά και ο τρόπος της οδήγησής σου είναι η πιθανότερη αιτία. Μην αλλάξεις και βάλεις ποιο ενισχυμένα (σκληρά) τακάκια διότι θα τρέχεις και για δυσκόπλακες. Αν μου επιτρέπεις βελτίωσε – άλλαξε όσο μπορείς τον τρόπο της οδήγησής σου
.
Έχω κάνει μέχρι τώρα 8.500 χιλιόμετρα και τα τακάκια είναι σαν καινούργια. Τα τακάκια μας είναι ίδια, τα πόδια μας διαφέρουν