Σελίδα 1 από 2

ΑΛΛΑΓΗ ΜΗΧΑΝΗΣ ??????

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 19, 2009 1:27 pm
από cosini
θα ηθελα μια βοηθεια απο τους εχοντες εμπειρια στο αν πρεπει να αλλαξω την μηχανη η μπορει να γινει μερικη επισκευη.

το περιστατικο εχει ως εξης, καθως ερχομουν απο ταξιδι ξαφνικα ειδα λευκο καπνο μεσα στην καμπινα να μπαινει απο την πεταλιερα.
σταματαω ανοιγω το καπο και πραγματι υπηρχε καπνος και η θερμοκρασια οργανου ηταν στην μεση. αφηνω λιγο χρονο να περασει και συνεχιζω το ταξιδι της επιστροφης , ο καπνος υπηρχε και μετα απο μερικα χλμ εγινε πιο εντονος ωσπου χαθηκε τελειως και το γκαζι (στοφες κινητηρα). ηρθε ρυμουλκο και το αυτοκινητο κατεληξε στην suzuki οπου μου ειπαν οτι ραγισε το καπακι και περασε νερο μεσα στην μηχανη.

τι κανω απο εδω και περα ?????????????

παρακαλω τις συμβουλες σας καθως δεν ειμαι και ιδιαιτερα σχετικος με μηχανικα προβληματα ουτε εχω την οικονομικη δυνατοτητα αυτη τη στιγμη να δωσω κανενα 2000 για επισκευη οπως ειπαν απο suzuki.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 19, 2009 2:10 pm
από Επισκέπτης
Ψαξε να βρεις μεταχειρισμενο μοτερ.Συγουρα θα ειναι πολυ φθηνοτερο απο γενικη επισκευη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 19, 2009 2:11 pm
από kaliakouda
Ακριβώς :!: :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 19, 2009 2:41 pm
από mprizolas
Πας σε ένα άλλο συνεργείο και επισκευάζεις τη μηχανή σου . :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 19, 2009 3:45 pm
από dpol
Τα παλιά Vitara και είδικά αυτά της δεκαετίας του 90 είχαν πρόβλημα με το καπάκι του κιντήρα, στα 150.000 χλμ περίπου ράγιζε και το επακόλουθο ήταν αυτό του φίλου cosini.

Στο συνεργείο Suzuki που πήγαινα το παλιό Vitara μου με είχαν προειδοποιήσει έγκαιρα και το είχα αλλάξει

Η λύση επισκευή απαιτεί πολύ καλό συνεργείο οπως είπε και ο mprizolas με μαστόρια τσακάλια αλλά θα πρέπει να ξερεις φίλε ότι ο κινητήρας δεν θα γίνει ποτέ όπως πριν κατα την άποψή μου, είναι η καλύτερη εαν θες να το πουλήσεις μετά.

Η λύση μεταχειρισμένου κινητήρα συνιστάτε κατά την άποψή μου πάντα εάν θες να κρατήσεις το αμάξι, βασική προυπόθεση να περάσει γενική επισκευή και να αλλάξεις προληπτικά το καπάκι :wink:

Το ψάχνεις με συνεργεία κατα τη γνώμη μου εξουσιοδοτημένα και αποφαζίσεις ανάλογα :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 19, 2009 9:32 pm
από cosini
ευχαριστω για τις απαντησεις σας. λεω να κρατησω το αυτοκινητο περιπου 2 χρονια ακομα οποτε παω για μοτερ.

προς το παρον αναζητωντας μοτερ βρηκα ενα (κορμος+καπακι μου ειπαν με 3 μηνες εγγυηση)
αυτο ειναι πληρες μοτερ ???

επισης φιλος μου ειπε οτι πρεπει να αλλαχτει δισκος-πλατο-ρουλεμαν-ιμαντας ισως και ψυγειο.
ξερετε αν οντως θελουν ολα αυτα αλλαγη και για τι τιμες μιλαμε για αγορα ?? (εκτος του μοτερ φυσικα)

και κατι τελευταιο, εαν ξερετε καποιον μαστορα απο αθηνα να μου προτεινετε με καλες τιμες καθως και κανενα μαγαζι για να παρω τα παραπανω ανταλακτικα (εαν ειναι αναγκαια) .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 22, 2009 6:03 pm
από Επισκέπτης
Το ψυγειο σιγουρα!!!!!!Τωρα για δισκο- πλατο-ρουλεμαν-διχαλο ισως,αναλογως τη φθορα που εχουν.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 22, 2009 6:44 pm
από mytilini
Οσο γνωρίζεις εσύ το αυτοκίνητό σου, δεν το ξέρει κανένας.Η αγορά μεταχειρισμένου κινητήρα είναι "λαχείο".Δεν ξέρεις τι υπέστη πριν από σένα.Ετσι λοιπόν είναι προτιμότερη η γενική επισκευή με αλλαγή καπακιού,φλαντζών,ιμάντων,μπουζί κλπ αναλωσίμων.Στην Θεσσαλονίκη πωλούνται απολύτως καινουργή καπάκια με 300,00 ? το τεμάχιο (ο Alexelis ξέρει).Το συνολικό κόστος γενικής δεν υπερβαίνει τα 600,00 ? και εάν γίνει ορθά έχεις καινούργιο κινητήρα για άλλα τόσα χιλιόμετρα.
Το μεταχειρισμένο ποιός θα στο εγγυηθεί;Η καλή πίστη και ο "λόγος" του μαντρά;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 23, 2009 12:44 am
από cosini
ευχαριστω παιδια, αυριο θα παει το αυτοκινητο στον μηχανικο και απο εκει και περα υστερα απο 1-2 ημερες ελεγχου και μετα την εκτιμηση της καταστασης θα δω πως θα κινηθω, αναλογα παντα και με το κοστος.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 25, 2009 8:19 pm
από mprizolas
Καλά ξεμεπρδέματα φίλε και αν θές πές μας τι έκανες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 26, 2009 10:58 am
από Antonioz
dpol έγραψε:
Τα παλιά Vitara και είδικά αυτά της δεκαετίας του 90 είχαν πρόβλημα με το καπάκι του κιντήρα, στα 150.000 χλμ περίπου ράγιζε και το επακόλουθο ήταν αυτό του φίλου cosini.

Στο συνεργείο Suzuki που πήγαινα το παλιό Vitara μου με είχαν προειδοποιήσει έγκαιρα και το είχα αλλάξει


Σε προηδοποιησαν και το αλλαξες? το καπακι αλλαξες?
Τα vitara εχουν προβλημα με το καπακι του κινητηρα οχι οταν φτασουν στα 150 000 χλμ αλλα οταν ανεβει πολυ η θερμοκρασια τους(αρκετα πανω απο το φυσιολογικο). Αντι να καψει πρωτα την φλαντζα κεφαλης συνηθως ραγιζει το καπακι της μηχανης.. Αλλα το βασικο προβλημα ειναι οτι στο σημειο που ραγιζει δεν μπορει να κολληθει οποτε και πας κατέυθειαν για αντικατασταση.. Οσο για τον δεικτη θερμοκρασιας που σου εδειχνε φυσιολογικη θερμοκρασια, το πιο πιθανο ειναι να μετρουσε θερμοκρασια του αερα που ειχε μεσα το συστημα ψυξης (αδειασε δηλ ολο το νερο)
..την εχω πατησει κ γω,ευτυχως αλλαξα μονο ενα καπακι!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 26, 2009 1:21 pm
από mytilini
Οχι αγαπητοί φίλοι, δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.Το Vit είχε ως εγγενές ελάττωμα τις μικρές διόδους του ψυκτικού υγρού και μικρό ψυγείο από πλευράς θερμοαπαγωγής. Με την πάροδο του χρόνου σε συνδυασμό με την αμέλεια των χρηστών οι οποίοι δεν κάνουν τακτικά αλλαγή υγρού και καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης, οι δίοδοι στόμωναν από αλουμίνιο το οποίο ηλεκτρολύονταν και επικάθονταν στην κεφαλή.Ετσι το σύνηθες φαινόμενο είναι ένα ανεπαίσθητο τριχοειδές ράγισμα ανάμεσα στον 2ο και 3ο κύλινδρο το οποίο ο οδηγός δεν μπορεί να αντιληφθεί παρά μόνο εάν δεί συστηματική απώλεια υγρού από το δοχείο διαστολής ή επικάθηση "λάσπης" στο πώμα του ψυγείου.
Με την πάροδο του χρόνου το ράγισμα διευρύνεται με αποτέλεσμα την απώλεια ψυκτικού υγρού το οποίο εξαερώνεται χωρίς να γίνεται αντιληπτό.Τα επακόλουθα γνωστά, δυστυχώς... :( Ετσι απαιτείται από τους χρήστες τουλάχιστον μια φορά το χρόνο αλλαγή του ψυκτικού υγρού και καθαρισμός του κυκλώματος ψύξης με ταυτόχρονη επιθεώρηση των απαρτίων, ήτοι: ψυγείο, σωληνώσεις, δοχείο διαστολής.Πολλοί επίσης αμελούν κάτι απλό και πάμφθηνο: την αλλαγή καπακιού στο ψυγείο (μεγάλη πληγή διαρροής και εξάτμισης υγρού).
Ελπίζω να βοήθησα

Υ.Γ.
Το καπάκι δυστυχώς κολλιέται εξαιρετικά δύσκολα (ούτε με ασημοκόλληση...)
Σε περίπτωση αλλαγής είναι αυτονόητη η αλλαγή επί μέρους αναλωσίμων (φλάντζες,λάδια,υγρά, ιμάντες κλπ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 27, 2009 9:21 pm
από vitara philosophy
mytilini έγραψε:Οχι αγαπητοί φίλοι, δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.Το Vit είχε ως εγγενές ελάττωμα τις μικρές διόδους του ψυκτικού υγρού και μικρό ψυγείο από πλευράς θερμοαπαγωγής. Με την πάροδο του χρόνου σε συνδυασμό με την αμέλεια των χρηστών οι οποίοι δεν κάνουν τακτικά αλλαγή υγρού και καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης, οι δίοδοι στόμωναν από αλουμίνιο το οποίο ηλεκτρολύονταν και επικάθονταν στην κεφαλή.Ετσι το σύνηθες φαινόμενο είναι ένα ανεπαίσθητο τριχοειδές ράγισμα ανάμεσα στον 2ο και 3ο κύλινδρο το οποίο ο οδηγός δεν μπορεί να αντιληφθεί παρά μόνο εάν δεί συστηματική απώλεια υγρού από το δοχείο διαστολής ή επικάθηση "λάσπης" στο πώμα του ψυγείου.
Με την πάροδο του χρόνου το ράγισμα διευρύνεται με αποτέλεσμα την απώλεια ψυκτικού υγρού το οποίο εξαερώνεται χωρίς να γίνεται αντιληπτό.Τα επακόλουθα γνωστά, δυστυχώς... :( Ετσι απαιτείται από τους χρήστες τουλάχιστον μια φορά το χρόνο αλλαγή του ψυκτικού υγρού και καθαρισμός του κυκλώματος ψύξης με ταυτόχρονη επιθεώρηση των απαρτίων, ήτοι: ψυγείο, σωληνώσεις, δοχείο διαστολής.Πολλοί επίσης αμελούν κάτι απλό και πάμφθηνο: την αλλαγή καπακιού στο ψυγείο (μεγάλη πληγή διαρροής και εξάτμισης υγρού).
Ελπίζω να βοήθησα

Υ.Γ.
Το καπάκι δυστυχώς κολλιέται εξαιρετικά δύσκολα (ούτε με ασημοκόλληση...)
Σε περίπτωση αλλαγής είναι αυτονόητη η αλλαγή επί μέρους αναλωσίμων (φλάντζες,λάδια,υγρά, ιμάντες κλπ)

+1000.Έτσι ακριβώς είναι :evil:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 29, 2009 10:31 pm
από cosini
τελικα μετα απο σχετικο ελεγχο της μηχανης και με βαση το κοστος επισκευης καταληξαμε στο να γινει αλλαγη κινητηρα (βρεθηκε κινητηρας απο φιλο μοντελο 2004 σε πολυ καλη κατασταση και φιλικη τιμη για εμενα).
για νεωτερα θα ενημερωσω με την παραλαβη του αυτοκινητου και το τελικο κοστος εκτος του κινητηρα (λογω φιλικης τιμης).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 30, 2009 7:42 am
από mytilini
cosini έγραψε:τελικα μετα απο σχετικο ελεγχο της μηχανης και με βαση το κοστος επισκευης καταληξαμε στο να γινει αλλαγη κινητηρα (βρεθηκε κινητηρας απο φιλο μοντελο 2004 σε πολυ καλη κατασταση και φιλικη τιμη για εμενα).
για νεωτερα θα ενημερωσω με την παραλαβη του αυτοκινητου και το τελικο κοστος εκτος του κινητηρα (λογω φιλικης τιμης).


Κινητήρας G16B του 2004;Για ψάξτο λίγο...Μπορείς να δείς τον αριθμό του κινητήρα πριν τον τοποθετήσεις;Θα βάλεις και την CDU του μεταχειρισμένου ή θα κρατήσεις την δική σου;